Tuliko Häkkisten ero kenellekään yllätyksenä?
Kommentit (15)
Tosin en seuraakaan julkkisten toilailuja ahkeraan.
Olivat kumminkin olleet jo 10 vuotta yhdessä.
Mistä olit jo aikaisemmin näin päätellyt?
Siinä toinen kulissiliitto. Kimi on kiukutteleva, keskenkasvuinen henkiseltä kehitykseltään ja Jenni pinnallinen ulkokuoren kiillottaja.
Olimme exän kanssa sellainen pari, ettei kukaan käsittänyt että oikeasti erottaisiin, pieni ihana lapsikin...
Ei kukaan oikeasti tiedä mitä toisten parisuhteessa on, joten en ihmettele enkä spekuloi muitten yhdessäoloa.
Nuoruutensa tiukasti elänyt urheilija, jolla on rahaa kuin roskaa ja naisia simona tarjolla. Vihdoin vapaa bailaamaan ja menemään ja tulemaan. Kotona ikääntyvä vaimo ja pari muksua. Kaikkihan noi vastaavat on päivittäneet nuorempaan ja nätimpään neljänkympin kriisissä.
Minusta se kriisi 3 vuotta sitten oli ensioire ja siitä lähtien olen ollut varma, että ero tulee just sen takia, että Mika haluaa kokeilla onneaan ja vapautta. Pian kainalossa on Erjaa 20 vuotta nuorempi missukka ja rakkaus kukoistaa.:(
Vierailija:
Vaikka tiedän, ettei riitaisassa kodissakaan ole kiva asua.
Ja lisään että se nyt vaan on fysiikan lakien vastaista, että avioliitto kestäisi tuossa tilanteessa.
Vierailija:
Nuoruutensa tiukasti elänyt urheilija, jolla on rahaa kuin roskaa ja naisia simona tarjolla. Vihdoin vapaa bailaamaan ja menemään ja tulemaan. Kotona ikääntyvä vaimo ja pari muksua. Kaikkihan noi vastaavat on päivittäneet nuorempaan ja nätimpään neljänkympin kriisissä.Minusta se kriisi 3 vuotta sitten oli ensioire ja siitä lähtien olen ollut varma, että ero tulee just sen takia, että Mika haluaa kokeilla onneaan ja vapautta. Pian kainalossa on Erjaa 20 vuotta nuorempi missukka ja rakkaus kukoistaa.:(
Vierailija:
25-30 naiset, jos vaan mitään mahkuja on. Kolmekymppisenä vanhempi nainen on jees, mutta nelikymppisenä alkaa oma vaihdevuosinen rouva harmittaa. Samahan se naisilla on. Monet 40-70 -vuotiaat ja rikkaat julkkisnaiset alkaa katsellakin nuorempia miehiä.
t: 13
Kumman kauan jaksoi katsella sitä menoa. Ei tullut siis yllätyksenä minulle!
Vierailija:
25-30 naiset, jos vaan mitään mahkuja on. Kolmekymppisenä vanhempi nainen on jees, mutta nelikymppisenä alkaa oma vaihdevuosinen rouva harmittaa. Samahan se naisilla on. Monet 40-70 -vuotiaat ja rikkaat julkkisnaiset alkaa katsellakin nuorempia miehiä.t: 13
Vierailija:
25-30 naiset, jos vaan mitään mahkuja on. Kolmekymppisenä vanhempi nainen on jees, mutta nelikymppisenä alkaa oma vaihdevuosinen rouva harmittaa. Samahan se naisilla on. Monet 40-70 -vuotiaat ja rikkaat julkkisnaiset alkaa katsellakin nuorempia miehiä.t: 13
Ei kai nykyään kenenkään ero voi yllättää. Ja mitäpä minä kenenkää eroista tai eroamattomuuksista kun en heitä tunne.