Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA MULLE...

Vierailija
19.11.2008 |

10v sit, olimme mieheni kans oltu 1v naimisis, oltiin tosi nuoria vielä.Minä olen aika herkkä luonteeltani ja masentuvaisuuteen taipuvainen.Itsemurhaa on yritetty.Mies oli kova käyttään alkoholia ja muuttui sen myötä hyvin ilkeäksi mulle.Haukkui monet kerrat mut kavereidensa kuullen ja heitti myös seinille mua.Pelkäsin häntä ajoittain.Tunsin itseni tosi huonoksi.Mieheni paras kaveri alkoi liehitellä mua, ja monet kerrat tuli lohduttaan mua sen jälkeen kun mieheni oli taas saanut mut itkemään.Aloin ihastua tietenkin häneen, hän osasi puhua juuri sellaisia,mitä jokainen nainen haluaa kuulla.Kerran sitten ajauduin pussaamaan hänen kanssaan, hän vaatikin mua ottaan suihin.En uskaltanut kieltäytyä,koska pelkäsin hänenkin haukkuvan mut.Tunsin itseni tosi likaiseksi.tuo mies seurusteli tuolloin itsekin.Vuosia vieri,enkä pystynyt unohtamaan tuota juttua,kadun sitä edelleenkin.Minun ja mieheni liitto on muuttunut paljon paremmaksi,ja minusta tuntui että mun on pakko puhdistaa omatuntoni ja kertoa miehelleni viimein asiasta,enää en pelkäisi sitä että hän hakkaisi minut..Halusin myös pyytää anteeksi tuon miehen silloiselta tyttöystävältä,nykyiseltä vaimolta,koska tiesin hänen tietävän tuosta tapauksesta.Mutta mitä ilmeisemmin hän ei kaikkia asianhaaroja ole saanut tietää..Se ei mua niinkään kiinnosta,mutta haluaisin niin kovasti että hänkin voisi antaa mulle anteeksi.Olen niin pahoillani siitä,että menin ihastumaan toiseen...Kerroin siis miehelleni koko storyn ja pyysin anteeksi kaikkea sitä ikävää,mitä olen aiheuttanut..Olin valmistautunut siihen,että mieheni voisi jättää mut ja ymmärrän sen täysin.Mieheni oli kuitenkin ymmärtäväinen,koska oli nähnyt millainen olen ollut kaikki nämä vuodet,olen tosissani yrittänyt meidän suhteen eteen ja hän myös muisti millainen mies hän oli itse ollut tuolloin aiemmin.Olen tosi kiitollinen hänelle,että sain anteeksi!Tietenkin vie paljon aikaa,että tästä toivutaan.. Lähestyin siis tuota toisen miehen vaimoa,koska halusin myös pyytää häneltä anteeksi. Hän ei antanut mun puhua enempää,vaan sähähti että "olet ollut tosi typerä,en voi käsittää miten joku voi olla tollanen.Toivottavasti olet ottanut opiksesi.Mulla ei ole mitään puhuttavaa sun kanssa.Olen mieheni kans puhunut jo kaiken.."Sen enempää en siis saanut puhua hänelle,sanoin vain et olen tosi pahoillani omasta puolestani ja anteeksi... Nyt tuo nainen ei enää edes moikkaa mua, vaikka aiemmin me ollaan useita vuosia oltu hyvän päivän tuttuja ja juteltu niitä näitä. Tiedän,että hänen mies ei ole kertonut vaimolleen kaikkea.Hän on niin liero ja hyvä puhumaan.. Tuntuu tosi pahalta,että musta on tehty yksistään syntipukki tässä asiassa.. Eikä silläkään niin olisi väliä, haluaisin vain saada anteeksi hänen vaimoltaan,jotta voisin viimein irrottaa otteeni tästä vuosia kalvaneesta asiasta... En vaadi sitä,että mun pitäs olla hänen paras kaverinsa,todellakaan.Haluaisin vain,että voisin saada anteeksi... Olen niin pahoillani... Mitä te ajattelette? Mitä mun pitäis tehdä, vai annanko vaan olla? Voinko olettaa saavani koskaan anteeksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotti ottamaan suihin vai ihminen joka on vastuussa teoistaan ja tarvitsee anteeksiantoa.

Et oikein voi odottaa saavasi mitään muuta kuin negatiivista vastaanottoa jos menet puhumaan vuosien takaisista asioista asenteella että miehes on muuten sika, anna mulle anteeksi että se hyväksikäytti mua

Vierailija
22/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ole niin suuressa roolissa heidän suhteessaan kun luulet.

Tuollaiselle miehelle tuskin olet ainoa hairahdus, ikävä tuottaa pettymys. Jos olisin kyseisen häntäheikin vaimo purkauksesi tuntuisi lähinnä ärsyttävältä ja itsekeskeiseltä. Unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rankasti ihmiset on tuomitsemassa toisen tekemisiä, vaikka varmaan harvalla itselläkään on puhtaita jauhoja pussissaan! Tuo tyttö sentään katuu tekemisiään.... Voimia sulle! Älä anna tollasten ääliöiden masentaa sua!

Vierailija
24/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselle, joka ei sitä ansaitse? Himmentää hieman katumisen jaloutta ja aitoutta.

t. ääliö

Vierailija
25/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin vaan asian, josta saa lukea harvase päivä iltapäivälehdistä.

Kuinka tavallista nykyään kaikki pettäminen ym on, ikävä kyllä.

Ihmisillä ei ole moraaliarvoja enää ollenkaan.

Vierailija
26/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kantaa ei ole kuultu voidaan kuitenkin tuomita suoraan.

Ap katuu mutta pistää syyn muiden niskoille. Ei se minun vika ollu, mieheni oli väkivaltainen juoppo ja se toinen mies hyväksikäyttävä häntäheikki ja se toinen nainen ihan epäreilu kun ei puhu mulle. Ihan samalla tavallahan se mieskin voi katua ja olla omasta näkökulmastaan ihan oikeassa.

Joskus on vaan hyväksyttävä että menneet on menneitä, virheitä on tullut tehtyä, ja ihmisiä suututettua eikä niitä asioita muuksi voi muuttaa eikä saa tekemättömäksi anteeksipyynnöillä.

Parasta että unohdat koko jutun, ei siitä naisesta tosiaan ole tulossa sinulle sydänystävää. Huoli heidän parisuhteensa tilasta on kaunis ajatus, mutta ei sekään oikeastaan kuulu sinulle (ja jotenkin ristiriitaista toivoa että heillä menisi hyvin jos kerran pidät sitä miestä sydämettömänä hyväksikäyttäjänä ja melkein raiskaajana; eikö silloin pitäisi toivoa että vaimo pääsisi hänestä vihdoin eroon?)

Joku kymmenen vuoden takainen suihinotto ei ole kovin kiinnostavaa. Kerro ennemmin miten väkivaltainen juoppo oma miehesi muuttui tuollaiseksi rauhaa rakastavaksi pasifistiksi, joka tyynesti kuuntelee ja lohduttaa kun vaimo itkee pettämistään hänen ystävänsä kanssa ja hieroo sopua tämän hyväksikäyttäjäystävän kanssa? Tästä tiedosta olisi paljon hyötyä monille naisille väkivaltaisissa suhteissa.

Vierailija
27/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinasi pyytänyt anteeksi!

Vierailija
28/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bestikseen! Hyi s****na!

miten rankasti ihmiset on tuomitsemassa toisen tekemisiä, vaikka varmaan harvalla itselläkään on puhtaita jauhoja pussissaan! Tuo tyttö sentään katuu tekemisiään.... Voimia sulle! Älä anna tollasten ääliöiden masentaa sua!

Vierailija
29/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10vuotta sit mieheni olisi hakannut mut, jos ei tappanut. lemmikkini tappoi, koska oli mustasukkainen siitä,että se oli mulle tärkeä. nyt me ollaan ihan eri ihmisiä kummatkin. ollaan muututtu kaikessa, kiitos elämänkokemuksen,iän ja lasten tulon.

Vierailija
30/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen olisi varmasti puhunut siitä miehelleni, etkö ymmärrä...

Ja rakastin miestäni ja toivoin että vielä pystyisimme elämään yhdessä. Enkä kadu sitä,että jaksoimme yrittää. koska olemme nyt onnellisia...

Vierailija
31/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen kaikki mahdollinen. Näe sielusi silmin naisen antavan sinulle anteeksi, polta kirje ja unohda koko juttu. Vapauta itsesi ja jatka eteenpäin.

Vierailija
32/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10vuotta sit mieheni olisi hakannut mut, jos ei tappanut. lemmikkini tappoi, koska oli mustasukkainen siitä,että se oli mulle tärkeä. nyt me ollaan ihan eri ihmisiä kummatkin. ollaan muututtu kaikessa, kiitos elämänkokemuksen,iän ja lasten tulon.

Vierailija
33/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sysäisi vastuuta muiden harteille.

Vierailija
34/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt naiselta anteeksi ja lähtenyt haneen ja elänyt yksin!

Vierailija
35/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon pyytänyt anteeksi, mutta edellämainituista syistä en sitä voinut tehdä

Vierailija
36/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sun hullu väkivaltainen alkkis on sille naiselle tehnyt tai miten uhkaillut?

Vierailija
37/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka joutunut jäämään miehensä luo, sen lemmikkimarsuukin tapettu, pakotettu rakastumaan, pussaamaan ja ottamaan suihin ja kaiken huipuksi salarakkaan vaimo ei ymmärrä sitä saatu haluaa olla kamu!

Vierailija
38/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomata,ettei täällä aikuisten ihmisten kanssa pysty keskustelemaan asiallisesti...

Vierailija
39/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. entä puhunut marsusta? entä että haluan olla vaimon kamu? Ei taida sullakaan paljoo leikata, sori vaan. sulla taitaa itsellä olla aika kova elämä myös, koska niin kovin revittelet... Säälin sua.. :(

Vierailija
40/42 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa elää itsepetoksessa, ei se ole sun ongelmasi. Vai? Olet yrittänyt, eikö se riitä?

Irroita hänet aurastasi. Josd todella halua päästä eteenpäin löydät kyllä tavan. Esim. plazan elleissä ja siellä kristallipallo on paljon hyviä keskusteluja, joista voisit saada jotain osviittaa.