Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä pidätte kohteen 170523 keltaisesta seinästä?
Kommentit (2)
Meillä on yksi seinä keltainen, ehkä kuitenkin vähän oranssimpi. Mielestäni se on kivan näköinen, kun sohvamme sopivat hyvin väriltään tuohon keltaiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sellaista geometrista ja yksinkertaisen tyylikästä. Tuolla vähän nyt kaikki kilpaili keskenään. Ne männynväriset kaapit ei sopineet yhtään seinän keltaiseen.
Selkeitä värejä ja selkeitä muotoja, sanoisin minä.