Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gymboree!!

31.01.2008 |

Ihana palsta, en ole ennen näillä sivuilla käynytkään, muilla keskustelupalstoilla kylläkin...

Kovasti olen etsiskellyt Gymboreen vaatteita meitin tytölle mutta tarjontaa ei näytä olevan. Kaipailisin kovasti ihania housuja, varsinkin suklaanruskeita joka nykyään miltei suosikkivärini lastenvaatteissa, samoin ihania mekkoja, sukkahousuja, kaikkea ja mielellään Gymboreen koska niihin olen mieltynyt. Löysin hakemalla yhdestä ainoasta nettikaupasta suomessa, Vauhtivarpaasta Gymboreen mekkoja, sellasen tilasin kun hinta ei ollut paha mutta mistä ihmeestä saisin noita lisää ilman tullimaksuja?? Vauhtivarpaan pidän nyt mielessä ja toivon että ottavat valikoimiin vakituisesti. Vinkkejä, please ja mielellään eu:n alueelta koska en tuota tullia haluaisi maksaa. Gap on myös suosikkini pojalle (2v), mistä ihmeestä sitäkin saisi, niin ja tullittomasti kiitos!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti toi tänään Gymboreen paketin. Mielestäni valitsin ihan jonkun " standard deliveryn" ja Itellan paettiauto toi tänään ovelle.

Paketin päällä " Customs declaration and dispatch note" , jossa oli sisältö eriteltynä, Gymbucksit vähennetty joka tuotteen hinnasta. Laskun loppusumma jäi alle tullirajan, joten ei tarvinnut mitään maksella. Paketin sisältä löytyi sitten sisältö listattuna " oikeilla hinnoilla" ja vähennettyjen gymbucksien kokonaismäärä (vain 25), viereisellä rivillä samat " alennetut" hinnat kuin päällä. Eli paketin päällä tullille näkyvissä olivat vain loppusumma ja " alennetut" tuotteiden hinnat. Itsekin vähän mietin miten Gymbucksit huomioidaan - tai merkataan - sillä tilauksen loppusumma ilman Gymbuckseja olisi mennyt tullirajan yli. Eikös tullin pitäisi tehdä tullaus tuon customs formin mukaan, vai onko se joillekin tehty eri lailla?

Vierailija
22/24 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilonapero:

posti toi tänään Gymboreen paketin. Mielestäni valitsin ihan jonkun " standard deliveryn" ja Itellan paettiauto toi tänään ovelle.

Paketin päällä " Customs declaration and dispatch note" , jossa oli sisältö eriteltynä, Gymbucksit vähennetty joka tuotteen hinnasta. Laskun loppusumma jäi alle tullirajan, joten ei tarvinnut mitään maksella. Paketin sisältä löytyi sitten sisältö listattuna " oikeilla hinnoilla" ja vähennettyjen gymbucksien kokonaismäärä (vain 25), viereisellä rivillä samat " alennetut" hinnat kuin päällä. Eli paketin päällä tullille näkyvissä olivat vain loppusumma ja " alennetut" tuotteiden hinnat. Itsekin vähän mietin miten Gymbucksit huomioidaan - tai merkataan - sillä tilauksen loppusumma ilman Gymbuckseja olisi mennyt tullirajan yli. Eikös tullin pitäisi tehdä tullaus tuon customs formin mukaan, vai onko se joillekin tehty eri lailla?

Tehän ratkotte täällä ongelmiani oikein urakalla! Minunkin laatikkoni päällä oli tuo samainen " Commercial invoice" . Olen yön miettinyt, miten perustelen sen, että itse lähetin sen, missä Gymbucksit oli mainittu. Nyt selvisi. että tällä ja edellisen auttajan lainauksella Tullin oppaasta. Tämän saman lappusen mukaan muuten aikoinaan Tulliposti taisi laskea tullin ja alvin. Tilausvahvistus tarvittiin siihen, että tiedettiin, mikä laatikko oli kyseessä tms.

Selvittelen ongelmaa ja kerron teille taatusti, miten kävi. Onhan se nyt erikoista, että maksan tullin ja alvin 50 dollarista, jota en ole edes maksanut. Tullin mukaan siinä ei ole mitään erikoista. FedExillä on onneksi mukavaa porukkaa ja lupasivat pistää valitukseni eteenpäin. Saamani laskelma kun ei kuulemma ole heidän tekemänsä, vaan he vain välittävät sen. Ihmettelin kyllä...

Toivottavasti keskustelustamme on ollut apua monille muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Gymboree toimittaa nykyään myös Suomeen!! joskus 1,5 vuotta sitten yritin viimeksi, ja silloin toimittivat vain jenkkeihin ja muutamaan muuhun maahan.

Tytölläni on Gymboreen vaatteita vinot pinot kummitytön perintönä ja laatu on ihan huippua - vaikka esim. trikoopaidoissa on aplikaatioita yms yksityiskohtia, kestävät pesusta pesuun hyvinä. Poikien vaatteetkin ovat reippaita ja hauskoja, ei mitään örkkejä.

Tiedän mitä teen tänä iltana ;-)))

Vierailija
24/24 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsukka:

En tiennyt että Gymboree toimittaa nykyään myös Suomeen!! joskus 1,5 vuotta sitten yritin viimeksi, ja silloin toimittivat vain jenkkeihin ja muutamaan muuhun maahan.

Gymboree on toimittanut Suomeen viime kesästä. Mielestäni kesämallistoja ei vielä saanut, mutta syysmallistot sai tilattua. Olen myös tykännyt erityisesti poikien vaatteista. Tyttöjen vaatteet ovat olleet usein vähän erikoisia minun makuuni. Kun tilaat, niin huomaathan, että siellä on vähän väliä erilaisia alennuskampanjoita. Itse odotan aina jonkun sopivan kampanjan ja tilaan sitten.