Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petturi kertoo... ja mitä mä teen??

Vierailija
31.01.2008 |

Aina joka paikassa naiset jaksavat narista, että miehet ovat sikoja ja kaikki miehet on pettureita, vaikka useimmiten se taitaa olla toisinpäin tai sitten vain tunnen erinomaisia miehiä.

Mutta joo, minä olen yksi kusipää nainen joka lahjakkaasti pettää miestään, kaikki alkoi ihan yllättäen ilman mitään suunnitelmia ja sovittiin vain, että laitetaan viestiä fiiliksistä. Sitä sitten jatkui hetken, kunnes molemmat oli sitä mieltä, että jatkaminen ei ole järkevää joten sovittiin, että lopetetaan kaikki.

Meni pari viikkoa ja olimme taas toistemme kimpussa ja todettiin, että vaikka järki sanoo mitä niin silti ei vain pysty lopettamaan. Aikaa on kulunut nyt puolisen vuotta ja minulla on siis suhde avioliiton ohella. Nyt tämä " rakastajani" on alkanut puhumaan, että hän antaa minulle avaimensa ja että jos jäämme kiinni niin voin muuttaa hänen luokseen, hän on muutenkin sitä jo ehdotellut. Hän on ihan avoimesti myöntänyt rakastavansa minua ja tahtoo minut ja mä oon ihan sekaisin.

Ei ole ketään kaveria kelle kertoa ja purkaa ajatuksia, tätäkin mietin pitkään, että uskallanko kirjoittaa jos joku osapuoli tämän näkee. Minä en halua rikkoa avioliittoani tuollaisen takia, mutta en voi näinkään jatkaa. Vaikka kuinka päätän lopettaa kaiken niin silti mietin sitä vierasta miestä jatkuvasti ja odotan, että hänet näen. En pysty olemaan erossa hänestä.

Onko jollain itsellä kokemusta ja mitä tapahtui? Tai sitten vain hauku minut, vaikka se nyt ei auta yhtään selventämään tätä itselleni... oon ihan sekaisin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petät edelleen miestäsi? Miksi eroaisit miehestäsi? Miksi muuttaisit uuden miehen kanssa yhteen? Mitä sinä siitä saisit? Ja ennenkaikkea mikä olisi parempaa kuin nyt?

Vierailija
2/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petät edelleen miestäsi? Siksi, koska olen niin heikko luonne, etten pysty vastustamaan tätä toista miestä. Hänen kanssaan seksi on paljon parempaa kuin oman mieheni kanssa ikinä on ollut.

Miksi eroaisit miehestäsi? Siksi, että tämä tilanne on häntä kohtaan todella väärin, mieheni on uskomattoman hyvä mies jollaista en ikinä kuvitellut saavani

Miksi muuttaisit uuden miehen kanssa yhteen? Tuo nyt on vielä sellainen, mitä en tekisi. Eli jos eroaisin nykyisestä miehestäni muuttaisin yksin asumaan

Mitä sinä siitä saisit? En mä tiedä, paremman omantunnon ja sen, etten tekisi miestäni kohtaan väärin

Ja ennenkaikkea mikä olisi parempaa kuin nyt? ...seksielämä... ja kyllä mä siitä toisesta miehestä pidän muutenkin, en voi sanoa rakastavani, mutta minulla on vahvoja tunteita häntä kohtaan

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että minulla on useampia rakastajia.

Olen ajatellut sen niin, että kukaan ei ole täydellinen, ja korjaan tämän mieheni pienen vian harrastamalla sitä hyvää seksiä muiden kanssa. Muuten meillä on seesteinen ja ihana suhde, ja mieheni on tyytyväinen seksielämäämmekin.

Vierailija
4/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ihan hyvä. Itse en ole koskaan ollut mieheni kanssa tyytyväinen siihen, vaikke mieheni tekee kaikkensa, että minäkin tykkäisin.

Kyllä seksi on hyvää, mutta jotain siitä vain puuttuu.

Mutta 4, miten sä pystyt katsomaan miestäsi silmiin kun tulet jonkun toisen luota? Mulle tulee aina niin hirveä olo jos oma mieheni koskee minuun kun tunnen, että olen saastainen kun olen pettänyt ja silti en voi vaan lopettaa :(

Vierailija
5/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja se on ihan hyvä. Itse en ole koskaan ollut mieheni kanssa tyytyväinen siihen, vaikke mieheni tekee kaikkensa, että minäkin tykkäisin.

Kyllä seksi on hyvää, mutta jotain siitä vain puuttuu.

Mutta 4, miten sä pystyt katsomaan miestäsi silmiin kun tulet jonkun toisen luota? Mulle tulee aina niin hirveä olo jos oma mieheni koskee minuun kun tunnen, että olen saastainen kun olen pettänyt ja silti en voi vaan lopettaa :(

Minä ajattelen jotenkin että se seksipeto-minäni on täysin erillinen osa joka ei kotiin tule kanssani. Yksin ollessani saatan muistella miten olen töissä pannut jonkun kanssa vessassa, mutta en ikinä mieheni aikana.

Vierailija
6/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ajattelen jotenkin että se seksipeto-minäni on täysin erillinen osa joka ei kotiin tule kanssani. Yksin ollessani saatan muistella miten olen töissä pannut jonkun kanssa vessassa, mutta en ikinä mieheni aikana.

Sen parhaaksihan tämä siis on myös!

Vierailija
7/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säpinää on ja kipinöitä lentää. Jos tulee oikeanlainen hetki niin... Toivottavasti en ala tuohon leikkiin, ahdistaa jo lukeakin.

Sun pitää päättää mitä haluat, miestäsi kohtaan teet TODELLA väärin.

Voimia.

Vierailija
8/8 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkällä loistavalla seksillä ei pitkälle pötkitä elämässä. Jos ei ole mitään juteltavaaa, et tunne oikeata rakkautta, niin se seksikin kuihtuu siitä ajan kanssa, kun toinen alkaa olla pelkkä kämppis.

Seksi pelkästään ei ole mikään kumppanin valintakriteeri. Kehottaisin lopettamaan sen suhteen ja miettimään mitä todella haluat ja tekemään vaikka plus- ja miinuslistan. Mieti mitä voit menettää.

Ettei käy niinkuin eräälle otsikoissa olleelle äidille, jonka puoliso hakee yksinhuoltajuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän