Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet eronneiden ystävien hääkuville?

Vierailija
31.01.2008 |

Hääkuvakansiossani on hyvässä järjestyksessä ystävien hääkutsuja ja-kuvia. Mutta jo eronneiden kuvt mietityttää. Irrotanko kuvat sievästi pois ja hävitän, vai annanko myös eronneiden kuvien olla ja toivon, etteivät näe albumiani? T. Kuvafani

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä erosin ystäväni suuttui minulla ja kirosi minut alimpaah helvattiin koska oli juuri tilannut suurennoksen hääkuvastani..

Vierailija
2/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on ELETTYÄ elämää! Anna niiden olla kansiossa ja jos eronnut ne huomaa, niin mitä sitten?

Se aika on ollut. Siitä on hyvä olla muisto. Vaikka se meni rikki, niin ei tartte olla pois silmistä. Siihen aikaan voi liittyä paljon kauniita asioita joita kannattaa säilyttää!

Vai onko valokuvat vaan menestystarinaa? Sää mielestäni vähennät heidän sillosen onnen jos otat pois kansiosta. Siihen kansioon voi tulla ystävä vielä uudestaan. Ja se kuuluu elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on jotain albumeja, joissa on meidän elämäämme, ja vanhoja ystävien seurustelukumppaneita, niin ne kuvat kyllä säilytän. Ehkä ne ihan pusuttelukuvat sentäs piilottelen, ystävieni toiveesta, jos uusi puoliso niitä sattuu selailemaan... mutta sellaiset joissa ollaan vaan yhdessä tai halataankin, niin ne olen säästänyt, ja ystävät ovat ne hyväksyneet, elettyä elämäähän se on vain.

Vierailija
4/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain elettyä elämää,eikä se mene pois vaikka kuvat polttaisi.

Vierailija
5/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on elämää, jota ei voi pois pyyhkiä.

En minä ainakaan ota nokkiini, kun mieheni äidillä esimerkiksi on perhealbumissa kuvia miehestäni ex-tyttöystävän kanssa. Tottakai kuuluukin olla, koska en odota, että olisin mieheni ensimmäinen. Toki asia olisi aivan toinen, jos meidän yhteisiä kuvia ei löytyisi albumeista...

Eikä eräs tuttavani ole moksiskaan, vaikka hänen avomiehellään on edelleen kirjahyllyssä vanha hääkuvansa, tosin vaimo kuollut...

Vierailija
6/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kysymykseeni vastanneille, säilytänpäs sitten kaikkien kuvat, ovathan ne kauniita muistoja onnellisista! :)

7/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut harmi jos sekin kuva olisi hävitetty aikoinaan.

Vierailija
8/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vihkiparin lasten lasten lapset katselevat isovanhempiensa kuvaa, heille on tärkeää, että tässä ovat ne omat esivanhemmat, ei niinkään se, elivätkö he koko loppuelämänsä yhdessä.

Vierailija
9/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niitä katsele, mutta en myöskään halua hävittää.

Vierailija
10/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin moni eronnut että pitää miettiä että mitä niiden hääkuville tekee.

nimim. ystäväpiiristäni kukaan ei ole ottanut avioeroa

Vierailija
11/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liki nelikymppisen ystäväpiiristä 2 on eronnut. Suurin osa ystävistä ja tutuista elelee kuitenkin yhdessä silloisen morsiamensa/sulhasensa kanssa. t. ap