Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko ajaa Ladalla?? Tuossa maastoauto ketjussa joku meinaa ostaa LADAN MAASTURIN!

Vierailija
31.01.2008 |

Huh, noloo!

Kannattaako ostaa joku Lada jollei parempaan ole varaa??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yleensä ajattele asioita siitä näkökulmasta, mitä muut ajattelevat ja miltä muiden silmissä näytän. Yleensä teen hankintoja siitä vinkkelistä, mikä itselle ja omiin arvoihin parhaiten passaa.

Vierailija
2/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tosin skoda kilpailee samankokoisten autojen sarjassa ja jopa ollut testivoittaja.

Oletko itäsuomesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta osotat kyllä älykkyytesi tällä aloituksella..

Vierailija
4/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siinä ladassa koristevanteet?

Vierailija
5/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset autolle ei täyty Ladassa eikä myöskään Toyotassa.

Vierailija
6/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladassa on asennetta!!! :D

Vierailija
7/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaatimukset autolle ei täyty Ladassa eikä myöskään Toyotassa.

Olepa siis onnellinen että sinulla on elämän realiteetit järjestyksessä.

Olisko tää kesk. tässä. Lukkoa.

[u]Painoin varoitusta aloituksesta.[/u]

Vierailija
8/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lada Nivalla ajaminen on ehkä myös samalla että on käytännöllistä, niin jonkinmoinen statement tätä kulutusyhteiskuntaa vastaan. Luin tuon toisen ketjun, ja järkevät ovat syyt ostaa kirjoittajalla maasturi, mutta eivät todellakaan ole ostamassa sitä hienostelun takia, joten kelpaa Ladakin.

Sitäpaitsi Nivaahan on kehuttu kovasti, on hintalaatu kohdallaan ja kelpo auto mikä revitään käsistä käytettynä. On todella haluttu metsureiden yms työmiesten, hirvimiesten keskuudessa.

Kyllä, ajaisin itse rinta rottingilla Novalla, jos minulla sellaiseen olisi tarvetta :-) Vähän sellaista pientä anarkistimeininkiä minusta.

Vierailija
9/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harkitaan Lada Nivaa. Ja kyllä, maasturin tarve on todellinen, eikä meillekään tule ikimaailmassa citymaasturia, jossa pyörät sutii sen minkä kerkiää, kun tiukka paikka tulee...

Vierailija
10/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa takapenkillä paisuneet suklaamurolapset

Vierailija
11/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin käyntiin eikä ne nykyajan niin kamalia enää ole kun joskus. Et enkähän kehtais, jos auto vaihtaa tarttis

Vierailija
12/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tekn. apuväline korvaa omaa liikennesuoritusta, turvaistuin anyone? Toimii.

Vierailija
13/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kerta kaikkiaan omaa luokkaansa. Vaimon virkkaamat suojat niskatuissa, iso pallomahainen mies (tai rämäpää 18 v) kuskina ja ajotavat hengenvaaralliset.

Ihan tosissani varon näitä kuskeja aina, kun eteen sattuu!

Vierailija
14/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen Lada-kuskeille. Niiden autoilla saa vetää todella painavia telivaunuja joita esim mun jenkkiveturilla ei saa.

Lada Niva rulettaa!

Vierailija
15/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" paljon" autoa vähällä rahalla, varmasti oikein mainio kakkosautoks esim. just toi Lada Niva

Se on itsetunnosta kiinni.

Vierailija
16/16 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOKI!!

mulla olikin pitkään sellainen " laatikkolada" ja se jos mikä oli luotettava menopeli. Kerrankin oli seisyt lomani ajan (viikon) ja saanut paksun lumikerroksen päälleen. Naapurin rouvan synnytys alkoi ja heidän hieno autonsa ei lähtenytkään käyntiin, ei kun mun ladasta katuluudalla pahimmat kinokset päältä pois ja sairaalaan :)

Loistava maavara, ei nappaa kiinni ihan helposti. Sisään pääsi millä tahansa avaimen oloisella kapineella :) ja mikä parasta: ainoa selkeä mittari oli se tärkein mittari... aikamittari :)

En muutenkaan mieti mitä muut autostamme ajattelevat, siihen kai tuo KEHTAAMINEN liittyy. Ja minusta on täysin tyhmää maksaa jostain mitä en halua/tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi