Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas pottaongelmaamme ratkaisu

Vierailija
31.01.2008 |

Eli tyttöä 2v2kk on jo pitkään opetettu/totutettu potalle, mutta tuloksetta.

Muutaman kerran on kakannut sinne, kun olen kerinnyt nostamaan potalle, mutta itse ei mene. Kun kakka on tullut niin olemme hurranneet ja taputtaneet hurjasti ja antanut tytölle palkinnon.

Ilman vaippaa on siis aina kotona ollessamme ja ennen pissas lattialle, mutta nykyään pidättelee niin kauan, että laitamme nukkumaan mennessä vaipan.

Nyt on alkanut tuon pidättelemisen vuoksi kakkaamaan öisin ja peppu on ihan punainen. :-(

Mitä voisimme tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tule ongelmaa tuosta. Kyllä se potta vielä " löytyy" .

Meillä on 2v7kk ikäinen, joka ei vielä tee pissojakaan pottaan. Totaalikieltäytyjä, joka ei osaa edes itse housujaan kunnolla riisua (tulisi varmaan pissat housuun). Osaa kyllä pidätellä jonkin verran, muttei suostu potalle. En pakota, välillä aina vain sanon, että mennään potalle. Jos kieltäytyy, en tee numeroa. Yleensä juttelen, että isot käy potalla eikä käytä vaippaa...

Vierailija
2/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tyttö on nyt 2v 2kk ja vasta lähiviikkoina alkanut näyttää siltä, että on kohta päiväkuiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei ole suostunut edes kokeilemaan. Potalla sentään istuskelee ihan huvikseen, vaik ei sinne mitään teekkään.

En minäkään oo mitenkään painostanu tyttöä potalle, muistutan vaan potasta aina välillä ja sitten nuo muutama kakkakerta on palkittu eka kerta suklaanpalasella ja seuraavat tarralla.

Juu, aionki laittaa nyt vaipan aikasemmin päälle, jos estäis tuota yö kakkaamista. Ois sen kyl hyvä oppii potalla käymään kun sillä on aina ollu aika herkkä iho ja punottaa helposti.

ap

Vierailija
4/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa sitten uudelleen. Meillä ainakin auttoi. Meni tosin muutama kuukausi pottalakkoilussa, mutta sitten 2 1/2 vuotiaana poika päätti itse alkavansa isoksi ja heitti vaipat kerralla pois. Vaippaa ei tarvittu tämän jälkeen myöskään yöllä.

Palkittiin lakkoilun jälkeen " suoritus" aina tarralla ja kehuilla. Sitten kun vaipoista lopullisesti päästiin sai kaupasta valita mieleisensä lelun.

Vierailija
5/5 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottailun tulee olla kivaa, ei pakkoa.

Meillä tyttö oppi 2 v 2 kk päiväkuivaksi, mutta poika oli vaipoista pois vasta lähempänä neljää vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi