Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haarovälin hikoilu

Vierailija
14.02.2025 |

Onko tämä nyt joku ikähomma kun neljänkympin jälkeen alkoi tällainen vaiva että yön aikana hikoilee haaroväli niin paljon että on alkkarit märkänä niin että vois luulla kuseksineensa alleen. Sitten haisee ihan homeelle kun kosteet pöksyt jalassa ollut.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mä laitan sinne ihan vaan antiperspiranttia. Tuossa ei siis ainakaan itselleni märkyyttä tuota emätin tai limakalvot, vaan nimenomaan nivusalueen iho hikoilee. Sinne voi ihan hyvin laittaa antiperspiranttia ja ongelma on hoidettu.

Vierailija
2/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä alkkarit pois.

Vierailija
4/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla joku bakteeri nivusissa jos yön jälkeen haisee homeelta?

Vierailija
5/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Peseydy kunnolla. Ei kukaan puhtaudesta hyvin huolehtiva ala haisemaan homeelta yhdessä yössä.

Vierailija
6/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämää, näitä erlaisia muutoksia tulee läpi elämän.

Pikkari/kuukautissiteet aiheuttaa myös tuota.

Vierailija
7/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla joku bakteeri nivusissa jos yön jälkeen haisee homeelta?

Ei tarvi olla, esivaihdevuosissa ja vaihdevuosissa yleensä ns. apokriinisten hikirauhasten, joita on eritoten kainaloissa ja nivusissa/sukuelinten iholla, erite alkaa haista erilaiselta. Tämä on ihan normaalia ja hormonaalisiin muutoksiin liittyvää, kun estrogeeni vähenee ja testosteronista tulee hallitsevampi sukuhormoni.

Vierailija
8/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ikään ehtineenä olen tajunnut, miksi tädeillä oli aina talkkia kylpyhuoneen kaapissa.

Ihan käsittämätöntä tämä nivushiki, terveisin kohtalotoveri.

Vierailija
9/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämää, näitä erlaisia muutoksia tulee läpi elämän.

Pikkari/kuukautissiteet aiheuttaa myös tuota.

Puhu vain itsestäsi. Naisen elämään ei todellakaan kuulu homeelle haiseva alapää.

Vierailija
10/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ikään ehtineenä olen tajunnut, miksi tädeillä oli aina talkkia kylpyhuoneen kaapissa.

No on teillä kurahaaroilla vaikeaa tämä elämä, milloin on tissihiki, milloin on kurahaarahiki. Ainoa milloin teillä ei tasan varmasti tule hiki, on työnteko kun te ette sitä harrasta. Eikä julkisella puolella verovaroista loisiessa ole pelkoa että koskaan niin kiire tai raskasta olisi, että hiestäisi työn vuoksi : )

Vierailija
11/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi🤢

Vierailija
12/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kauhee nivushikoilu. Ei yöllä, vaan päivällä. Haisee vahvalta. Yöks. N42

Vierailija
13/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien ongelmia

Vierailija
14/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on teillä kurahaaroilla vaikeaa tämä elämä, milloin on tissihiki, milloin on kurahaarahiki. Ainoa milloin teillä ei tasan varmasti tule hiki, on työnteko kun te ette sitä harrasta. Eikä julkisella puolella verovaroista loisiessa ole pelkoa että koskaan niin kiire tai raskasta olisi, että hiestäisi työn vuoksi : )

Itse minä tienaan rahat talkkiini ja asunnon vesimaksuun. Olen maksanut verojakin sen verran, että niillä on varmaan sinunkin lapsilisäsi kustannettu. 

Ja jos olet naisoletettu, niin toivon kovasti että sinäkin elät pitkän ja monivaiheisen elämän kaikkine naisen elämään kuuluvine juttuineen. Osa on kivoja, osa ei, suurin osa kuuluu vaan tähän hommaan mitä ennen koiranputken pukkaamista saadaan kokea.

Vierailija
15/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hankaa alkkari reiden etureunassa nivustaipeessa. Laitan pestylle kuivalle iholle bepantenea muutama päivän ajan ja sillä se tokenee kunnes taas

Vierailija
16/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien ongelmia

Ette te lihavat ole ainoita, jotka kärsivät tästä ongelmasta.

Vierailija
17/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ikään liittyvä ilmiö. Mä löysin kotimaiselta Luonkosilta tähän hyvän tuotteen, mainostivat sitä kesällä mm. tissinalus-, nivus- ja pallihikeen :D Mutta siis toimii, ja on huomattavasti hellävaraisempi kuin alumiiniset antiperspirantit sinne https://luonkos.fi/products/powerful-jauhedeodorantti-tuoksuton 

Vierailija
18/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puheenaiheena nyt pihi vai pehi eli molemmat?

Vierailija
19/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä, millainen ihminen puhuu näin muille. Ei sellainen ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja omaan elämäänsä.

Vierailija
20/62 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ikään liittyvä ilmiö. Mä löysin kotimaiselta Luonkosilta tähän hyvän tuotteen, mainostivat sitä kesällä mm. tissinalus-, nivus- ja pallihikeen :D Mutta siis toimii, ja on huomattavasti hellävaraisempi kuin alumiiniset antiperspirantit sinne https://luonkos.fi/products/powerful-jauhedeodorantti-tuoksuton 

https://luonkos.fi/products/powerful-jauhedeodorantti-tuoksuton linkki ei toiminut