Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi helppohoitoinen lemmikki?

Vierailija
30.01.2008 |

Marsua ajateltiin, mutta siinä onkin yllättävän paljon hoitamista.

Olisiko gerbiili helpompi? Mitä suosittelisitte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kissassa vähintään saman verran työtä. Vai olisitko kissan kanssa hyväksynyt suuremmankin työmäärän, koska kissa on niin mieluisa sinulle verrattuna marsuun, josta et ehkä ajatelle olevan yhtä paljon seuraa ja iloa?

Vierailija
22/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajattelen näin mutu-tuntumalla niin kuvittelisin marsussa olevan enemmän työtä, kuvittelen siis sen häkin putsaamisen ja niitten " härveleiden" hoitamisen työläänä. Mutta en siis tiedä kun ei ole mitään kokemusta. Toisaalta, voit olla oikeassakin tuossa, että kun haluaisin kissan, niin en koe sitä niin työläänä. Kissa minulla on joskus ollut ja tiedän sen hoidosta.

Tuo aloitukseni maininta marsuista oli siis kaverini suusta.

ap

Vierailija:

Onhan kissassa vähintään saman verran työtä. Vai olisitko kissan kanssa hyväksynyt suuremmankin työmäärän, koska kissa on niin mieluisa sinulle verrattuna marsuun, josta et ehkä ajatelle olevan yhtä paljon seuraa ja iloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsu oli ihan kiva lemmikki (kun olin lapsi), mutta voisin kuvitella, että kissaan saisi kumminkin erilaisen kontaktin ja sen kanssa seurustelu olisi jotenkin palkitsevampaa? Tai sitten olen vain ennakkoluuloinen tai jotain.

Vierailija
24/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan surffailla netissä ja etsiä tietoja marsuista, gerbiileistä ja kaneista. Nuo varmasti ovat meidän vaihtoehdot.

Kiitos vastauksistanne! Lisääkin luen mielelläni.

ap

Vierailija
25/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten sen osalta oli yhtä helppo kuin kissakin - ei pissannut tai papanoinut lattialle. Tosin meidän pupu oli aina vapaana, joten ei joutunut koskaa elämäänkään ulosteiden seassa, ehkä siksi oppi pitämään siisteydestä?

Kani oli mielestäni sympaattinen ja siihen sain hyvin kontaktin, sillä oli omat huvittavat tapansa (kuten kerjätä herkkuja ruokapöydän ääressä kuin koira ja herättää aamulla kun katsoi aamupala-ajan olevan ajankohtainen).

Toivottavasti tekin läydätte sopivan eläimen, jos ei kissaa niin sitten jonkin toisenlaisen.

Vierailija
26/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääpiöluppakorvakani on tosi söpökin.

Mutta minä en tiedä kaninhoidosta mitään. Meilläkin on kissoja 2kpl, ja helppoja ovat kuin mitkä. Hiekkalaatikko pitää siivota päivittäin ja katsoa, että on vettä ja ruokaa, se siinä. Ei meillä vain koskaan ole kattien kynsiä leikelty, niillä on kynsiä varten teroituspuu.

Akvaariokin meillä on, mutta se tosiaankaan ei kovin helpolla päästä. Siistimpi se toki on kuin kissat, koska kissoista lähtee karvaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän