Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että ex oli täydellinen. Mitä ajattelisit?

Vierailija
17.07.2022 |

Olet siis suhteessa, alussa jo tuon kertoo, sitten ei halua sitoutua kanssasi. Lopulta haluaa, mutta yhä edelleen vuosikymmenien takainen ex (joka lähti toisen miehen matkaan) on täydellinen.
Sinä et kai...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sekoilet??????

Vierailija
2/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sataa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä, mutta terveen itsekunnioituksen omaava nostanee mieluummin kytkintä ja asuu vaikka yksin loppuelämän eikä tollasen ennen kaikki oli paremmin huokailijan kanssa. Toki voit tuoda vähän säpinää suhteeseen muistelemalla kaihoten jotakin omaa exääsi, vaikka joutuisitkin hiukan värittämään tarinaa :D

Vierailija
4/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sekoilet??????

Mitä sinä? Tämä on tilanne. Mies myöntää että toisen mukaan lähtemyt ex-vaimo oli "täydellinen." Minä en sitten kai ole oikein hyvä

Vierailija
5/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä toisella miehellä on täydellinen nainen siis.

Vierailija
6/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, mulla oli parikymppisenä tuollainen poikaystävä.

Hän oli pari vuotta seurustellut nätin tytön kanssa, esitteli kuviakin minulle.

Pian alkoi huomauttelu minun ulkonäöstäni, opiskeluistani, harrastuksistani, perheestäni...

Olin liian nuori, enkä tajunnut jättää heti. Niinpä pääsin huomaamaan, että mätää luonnetta se edellinenkin tyttöystävä oli karannut. :)

Vierailija
7/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että senkun etsii jonkun muun ja sä etsit miehen jolle sinä olet täydellinen

Vierailija
8/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin miehen, joka pitää minua täydellisenä.

Itse asiassa jos jätät tuon miehen, niin varmaan kertoo seuraavalle, että sinä olit täydellinen.

Vierailija
9/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provohan tämä, mutta terveen itsekunnioituksen omaava nostanee mieluummin kytkintä ja asuu vaikka yksin loppuelämän eikä tollasen ennen kaikki oli paremmin huokailijan kanssa. Toki voit tuoda vähän säpinää suhteeseen muistelemalla kaihoten jotakin omaa exääsi, vaikka joutuisitkin hiukan värittämään tarinaa :D

Ei ole provo.

Vierailija
10/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos en tarvitse kaltaisiasi miestä jolle en kelpaa kui paremman puutteessa

Vierailija
11/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa :((

Vierailija
12/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että niin on minunkin ex ja kovasti haluaa minut takaisin. 

Vierailija
13/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars-Johan taas satuilee sunnuntain menoksi.

Vierailija
14/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kysy ett miksi ero tuli? Mikä miehessä mätti, kun toisen miehen matkaan läks? Vaikka kaitpa olet ukkosi viat ja puutteet jo tätä nykyä huomannut itsekin?

Koko kuvio hyvin inhimillinen...

Miehen itsetunto sai kovan kolauksen, kun ex jätti. Naisesta jäi ideaalinen haavekuva elämään, kun ei pitkä arki paljastanut reaalikuvaa, sinä taas ole arkoelämän myötä todellinen, omine erityispiirteinesi. Ei sinussa ole mitään "vikaa", miehesi vain haikailee haavekuvan perään

Vierailija
15/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen voi olla täydellinen, joka jättää?

Mullekin yksi mies vakuutteli etsivänsä parisuhdetta, mutta parin viikon tapailun jälkeen alkoi kaipailla väkivaltaisen exänsä perään; heillä toki yhteinen lapsi, mutta näin se joillakin määritelmä täydellisyydestä on oikeasti kaipuu toksisen suhteen draamaan, kun paremmasta ei tiedä, eikä toisenlaiseen uskolla luottaa tai ei usko että olisi paremman arvoinen. Tämä pätee myös meihin, jotka haikailee näiden perään jotka jo heti alkuun puhuvat eksistään täydellisinä ja ei osaa irrottautua tuollaisista.

Vierailija
16/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kysy ett miksi ero tuli? Mikä miehessä mätti, kun toisen miehen matkaan läks? Vaikka kaitpa olet ukkosi viat ja puutteet jo tätä nykyä huomannut itsekin?

Koko kuvio hyvin inhimillinen...

Miehen itsetunto sai kovan kolauksen, kun ex jätti. Naisesta jäi ideaalinen haavekuva elämään, kun ei pitkä arki paljastanut reaalikuvaa, sinä taas ole arkoelämän myötä todellinen, omine erityispiirteinesi. Ei sinussa ole mitään "vikaa", miehesi vain haikailee haavekuvan perään

Olivat vuosia naimisissa. Ehkä tuo kaljoittelu johti eroon, tai toiseen mieheen rakastuminen. Mutta sieppaa tuo "ex oli täydellinen". Tarkoittaa vissiin että urheilija ja laiha. Ja kai sitten muutenkin.

Vierailija
17/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo alussa sanonut noin ja ei ole halunnut sitoutua, en olis ottanut myöhemminkään tuollaista.

Vierailija
18/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen ei kyenne sanomaan samaa, joten mitäs.

Vierailija
19/19 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.  Oli täydellinen mutta tuhlasi rahat, seuraava ei tuhlaa vaan tienaa, missähän vika? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme