G: Pisin täällä aloittamasi ketju?
Kommentit (12)
tosielämästä, ja kyllä sitten sainkin kuulla
Jossain vaiheessa se siirtyi seksi-palstalle ja pyörii siellä varmaan välillä vieläkin. En kyllä vastausmäärää tiedä.
oli kun taannoin kyselin miten toimitaan lentokentällä, ja pääseekö lapsiperheet jonon ohi yms. " tyhmää" :) Tuli kai joku 170 viestiä.
pitkän provon puistossa olleesta äidistä ja hänen hullusta pojastaan. Muistaakseni 113 viestiä. ja nyt sitten saitte tietää et se oli provo, ei totta :)
ja jos jotakuta kiinnostaa niin kävin loppuviikolla kerran siellä, kukaan ei sanonut mitään ilkeää, mutta ilmapiiri oli, no, sanoisinko jäinen (minusta ainakin tuntui siltä), ohjaaja ei tervehtinyt minua kassalla lainkaan vaan meni takahuoneeseen minut nähdessään, tunnilla oli asiallinen mutta selkä minuun päin suurimman osan tuntia (olin edelleen eturivissä) mitä ei aiemmilla kerroilla ole tehnyt ja pukuhuoneessa olin myös vaivaantunut, voi olla että omaa vainoharhaa mutta ei taas tee mieli mennä,
ajattelin jos muutaman kerran vielä saan mentyä, ensi viikolla olisi yksi mahdollinen tunti joka ajan puolesta käy minulle eikä ole tämän saman ohjaajan vetämä, ehkä menen vielä sen katsomaan ennen kuin hyvästelen jumpat. Kaverini sanoi että voi syksyllä tulla kanssani sinne jumppaan, että jos pidän vaikka siihen saakka taukoa tjtn.
aloitin ketjun " Jokelassa tapahtunut kouluammuskelua"
Luin sen Hesain nettisivuilta välittömästi kun se ilmeistyi sinne
Jos jotakuta kiinnostaa, niin tilanne on sellainen, että olen edelleen naimisissa, meillä menee ihan hyvin. Toinen mies on eronnut vaimostaan ja me ollaan kavereita, ei muuta. Mun oma mies tietää tästä, en ole kertonut miten lähellä olin eroa, eikä miehen sitä tarvitse tietääkään.
kun kirjoitin tuskaantuneena pitkän vuodatuksen erityislapsen äitinä olosta. Olin aivan lopussa. Siitä on jo yli 2 vuotta ja vieläkin samat ongelmat ovat jokapäiväistä elämäämme - tosin en ole enää ollenkaan niin loppu kuin tuolloin. Pohjalta on vain yksi tie - ylöspäin.
(Mitään megapitkiä ketjuja en ole onnistunut luomaan, oon kai aika tylsä, enemmänkin ketjuntappajatyyppiä.)