Mieheni luokkakaveri sanoi humalassa minulle, että mieheni on pettänyt minua
Minä vain naurahdin asialle enkä kysellyt sen kummemmin asiasta. Sanoin asian tietusti miehelleni, joka oli sanonut asian luokkkaverilleen ja tämä oli kuulemma sanonut asian vain kiusallaan/vitsinä. Nyt jälkeen päin mieti (tapahtuneesta on jo muutama vuosi), että olikohan asiassa perää? Voiko joku oikeasti heittää huumorilla tuollaisen asian? Mitä mieltä olette? Pitäisiköhän etsiä se tyyppi uudelleen käsiin ja kysyä asiasta? Siitä on jo kohta viisi vuotta.. On vaan vaivannut jälkeepäin tämä juttu ja siksi mietin sitä aika usein.
Kommentit (5)
Mutta anna asian olla. Vaikka pettämistä olisikin tapahtunut, keskitä huomiosi nykyisyyteen.
En lähtisi penkomaan asiaa, jos sulla ei ole syytä epäillä, ettet tällä hetkellä voisi mieheesi luottaa. Itse en ainakaan edes haluaisi tietää, vaikka mieheni joskus vuosia sitten olisikin mua pettänyt. Tuskin on, toivottavasti ainakaan, mutta en oikeasti haluaisi sitä edes tietää. Jos hän pettäisi mua parhaillaan, siitäkin kuulisin ennemmin ihan häneltä itseltään kuin joltain puolitutulta luokkakaverilta :-/ Ja voihan tosiaan olla, että se heitto on ollut mauton vitsi tai piikki.
Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? Miten hän reagoi epäilykseesi? Minä varmaan loukkaantuisin, jos mieheni uskoisi ennemmin jotain kaveriani kuin minua. Mieti, pääsisitkö ajatuksesta eroon ilman, että lähdet kaivelemaan vanhoja juttuja...? Jos pääset, niin tee se. Paljon fiksumpaa on keskittyä nauttimaan tästä päivästä kuin murehtia eilisen asioita, joissa ei todennäköisesti ole edes murehtimista!
Enpä kyllä haluaisi jatkaa meiheni kanssa, jos on pettänyt minua. Harmittavaa vaan olisi kun on lapsikin niin tuollaisen vanhan jutun takia laittaa ero vireille:(
Jos asiasta olisi 5 päivää niin ei olisi noloa.
Minulle joskus lauottu tosi syvälle haudattuja totuuksia nimenomaan humalassa.