Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks kaveri väittää, että sille on tullut 70 kg ylipainoa RASKAUKSISTA!

Vierailija
30.01.2008 |

Valittelee vaan, kuinka lapset on lihottaneet äitinsä, on joutunut luovuttamaan kroppansa lapsilleen jne.

Tekis mieli sanoa, että kuka ne safkat sinne suuhun on muka väkisin änkenyt.

Toi ylipainomäärä on niin tolkuton, ettei mitkään raskaudet ole voinut yksinään aiheuttaa niitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdotonta vaikka itse syökin. Jos vaikka syöpöttelee 30 raskauskiloa ja sitten lasten kanssa

ei muka pysty miettimään mitä syö niin äkkiäkös sen 70kg kerää muutamankin lapsen aikana.

Olen itsekin ylipainoinen äiti, mutta silti tuo määrä kuulostaa aika huimalta.

Vierailija
2/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla noin paljoa tullut, 2 raskautta ja + 20kg Tiedät, että paljon on vikaa minussakin ja yritänkin nyt tehdä asialle jotain.

Mutta se kun on joutunut molemmissa raskauksissa täydelliseen vuodelepoon + lähes kokoraskauden rasituskielto.

Niin kyllä se on valitettavasti näihin kiloihini osasyynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDOT raskauskilot kyllä lähtee vuoden-parin aikana synnytyksen jälkeen pois. Siis jos raskausaikana on syönyt suositusten mukaan eikä raskauden varjolla mättänyt naamaansa kaikkea mitä haluaa...

Esim. mulle tuli 2 kertaa 20kg raskauksien aikana. Vuosi molempien synnytysten jälkeen joka helkutin kilo on ollut poiss ja vielä muutama muukin. Lasten kanssahan tulee liikuttua paljon, vaunulenkkejä, leikkipuistoilua, kerhoon, kauppaan jne. aina kävellen. Ruokaankin ehtiin kiinnittää huomiota, kun on aikaa valmistaa hyvää ja terveellistä kotiruokaa. Ennen esikoista mun mitat oli 168cm ja 64kg. Nyt kahden lapsen äitinä painoa 55kg.

Että kiitos mun mussukoille, kun veitte mun kilot ;)

Vierailija
4/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi tulon jälkeen. Ylipainoa tuli rankasti lähes 30 kg josta osa 8 kg jäi laitokselle. Mussutin tolkuttomasti imetysaikana jopa yöllä oli nälkä ja niin paino lähti nousuun.

Lasta en syytä siitä että olen ylipainoinen vaan itseäni koska en osannut hillitä syömistäni.