Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marraskuulle 2008 vauvatoiveita?

30.01.2008 |

Oliskos jo muita joilla toiveissa oma pieni marraskuun maitonassu?

Tänne täti tuli eilen, ja lokakuisista putosin. Seuraava toivottu LA on marraskuun 2008 alussa... Tarkempaa päivää vaikea sanoa, kun kierto oli 28 päivää ja edellinen 36, muut siltä väliltä. Nyt alkoi yk 18 ja mieli taas jo hieman parempi eilen yllättäneen tädin jäljiltä.

Terveisin Nippara kp2/28-36 yk18

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin podetaan menkkojen viimeisiä päiviä, ja kipeä ovatkin olleet!! Me ollaan miehen kanssa matkassa sillai, että vauva saa tulla sitten kun on tullakseen. Mutta silti miettii jo tulevan ovulaation ajankohtaa ja sitten jos ja kun kuukautiset yllättää niin tulee todella surullinen olo. Vaikka vauvan tulolla ei ole mikään kiire mutta silti toivoo että tässä kierrossa tärppäisi, on nainen kyllä ihmeellinen olio :) vai mitä olette muut mieltä? Minun seuraava ovulaatio taitaa osua viikonloppuun jolloin ollaan vanhempieni kanssa reissussa. Joten miten ja missä pupuilla :) :) eli taitaa tämäkin kierto jäädä tyhjäksi. No vauva tulee sitten kun on sen aika.

Kp 4/28 yk2

Vierailija
22/40 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista tänään?

Itsellä kp vasta 3/28-32, ovistestit tilattu ja toivon että tässä kuussa ois mahista tärppiin. On nimittäin vaan yksi munasarja jäljellä ja viime kuussa tais kyllä ovis olla. Jää nähtäväksi.

Tutti yk20

Mitäs muille kuuluu?

ps.mä en osaa tehä sitä esittelypinoa :( sitä ei vissiin vielä ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tv:tä katsellessa ;)

Hiljaista todella, itselläkin vasta ovis tuloillaan ensi viikon puolessa välissä. " Joka toinen päivä" -taktiikka on jo aloitettu ;)

Kyllähän sitä toivoo, että josko nyt olis " se" kierto! Muillekkin onnea oviksen metsästykseen!!

-fatmama yk9-

Vierailija
24/40 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei valitettavasti taidot siihen riitä =/

Greippimehua tässä kierrossa taas nautiskelen ja miestä hoputan siemennesteanalyysiin... Jos se vaikka sais loppuviikosta aikaseks, ennenkun mä taas tarvitsen sen " palveluksia" ;)...

terveisin Nippara kp7/28-36 yk18

Vierailija
25/40 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehun lipittely aloitettu täälläkin ja kun viime kierrossa sitä ekan kerran join, niin itse huomaan kyllä valtavan muutoksen kuukautisissa. Limaa on kyllä erittynyt ihan eri tavalla.

Varasin myös itselleni täksi päiväksi ajan homeopaatille jos siitä nyt jotain apua olisi...

Vaaka2

kp3/26-34 yk4

Vierailija
26/40 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvaliekki: Niin, taitaa olla tjot se " homman" nimi nyt. Yk 6 menossa ja tökkii koko yritys, niinkun kerroinkin jo. Ajattelin, että nyt ei edes yritä bongata ovista ja vaan puuhailee kun huvittaa. Ja jos ei täppää, niin sitten joskus huhti-toukokuussa voisi sitä ovistakin bongata. Siis ihan hatusta heitin tuon huhti-toukokuun ja tarkoitin sillä kevättä. Toissalta en tarvitse ovistikkuja kun tässä muutaman kierron aikana olen oppinut tulkitsemaan kroppaani ja milloin ovis on. No, säästyypähän muutama euro. Enkä osta enää niitä " kuuluisia" Acon10. Se on monta kertaa näyttänyt väärää plussaa. Kyllä minun täytyy nyt vaan uskoa, että odotan siihen asti kunnes kuukautiset on myöhässä. Ei ole minulla kahdessa aikaisemmassakaa raskaudessa näyttänyt plussaa vasta silloin kun menkkojen piti alkaa.

No, tulipa taas lörpöteltyä. :)

Tsemppiä! =)

Vierailija
27/40 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join tuota greippimehua pari kiertoa, mutta mielestäni se on niin kamalaa etten saa sitä alas. Toki siihen tottui jonkin verran, mutta nyt olen käyttänyt sitruunatiivistettä, jota laitetaan lasilliseen vettä n. 1 rkl. Oisko se niin, että kun tulee enmmän ovislimaa, niin menkatkin runsaantuu? Minusta ainakin on näyttänyt omalla kohdallani niin. Vai kuvittelenko vaan..? Ja se veilä,e ttä taitaa kohta ikä tehdä (olen yli 30v.) tehtävänsä kun nyt kahdessa kierrossa runsas menkkavuoto (sori) on kestänyt vain päivän, kun yleensä muutaman päivän ainakin. Sama juttu tässäkin kierrossa. Outoa... Ja siitä näin itse päättelin, että oiskohan enää mahkuja tulla raskaaksi ollenkaan. No juu....

Pitää mennä laittamaan iltapalaa. Heippa!

Vierailija
28/40 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti: ihmettelin gynelle samaa, että menkat ovat niin lyhyet (2pv). Ennen raskauksia kuitenkin noin 5pv. No, kuulemma kohtu tyhjentyy vain niin nopeaan ja toki ne " tuntuvat" silloin runsaammilta. Mutta ikä kyllä stemmais tuohon, en tiiä sitten.... (itekin siis jo kohta 34).

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi to-pe?? Viime kierrossa ovuloin, joten pelkään etten ovuloi nyt ollenkaan. Kun tuntuu, etten joka kierrossa ovuloisi, mutta tiiä sitten...

Että odottelua ja puuhastelua hissukseen ;)

-fatmama yk9-

Vierailija
29/40 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuulle toiveet täälläkin. Kp 8/25-30 menossa ja yk 10 tai jotain siihen suuntaan. Stressaavan elämäntilanteen takia toiveet ei kovin korkealla ole, mut kevään myötä pitäis taas normalisoitua tää elo niin jospa sit tärppäis :)

-piparminttu80

Vierailija
30/40 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänne jaksanut oikein kirjoitella, koska flunssa on nyt niin rajuna, että olo on todella huono! Ehkä tämä pian helpottaa...

Ja tämähän oli se kierto kun me ei edes yritetä vauvaa....odotan kovasti jo menkkoja, että pääsis sen jälkeen tosi toimiin! =)

kp13/27

Vierailija
31/40 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsäsin meille jonkinlaisen esittelypinon... Ei ole kovin hääppönen, kun ei oikein taidot riitä. Jos joku haluaa tehdä uuden ja hienomman, se sopii kyllä =) En ole ikinä esittelypinoa tehnyt/päivitellyt, mutta jos kukaan muu ei halua, voin yrittää... Älkää ampuko jos ei onnistu...

Jos toi nimi (maitonassut) on kamala, keksikää ja ehdotelkaa parempaa!!! Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan =)

Terveisin Nippara kp 9/28-36 yk18

Vierailija
32/40 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis selvennyksenä, että toi " tekemäni" esittelupino on lähes kokonaan kopioitu siitä lokakuisten, oliskohan Korallin alunperin tekemästä pinosta... Kun en osannut omaakaan tehdä niin olin sika ja kopsasin. Pari sydäntä sain aikaiseks, mut siihen loppu taidot =/ Toivottavasti Koralli ei suutu kun omin luvin " lainailin" ...

Nippara

Vierailija
33/40 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nippara listan tekemisestä! =)

Vanhaksiko sitä olen tulossa kun tänä aamuna särki lonkkaa ja lonkan seutua. Varmaan liitty tähän flunssaan, kun alkuviikosta selkää särki ja hartiat on jumissa.

Omaan napaa ei mitään uutta. Ovista tässä odotellaan. Mutta taas on ajatuksiin tullut se, että onko tässä mitään järkeä ja haluanko vielä yhden kun nytkin olen ihan rätti...? Lapset olleet 2 viikkoa nyt kipeänä.

:/

Täytyy lopettaa, poika heräsi päikkäreiltä. Palataan!

Vierailija
34/40 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ole hajuakaan miten tuollainen pino kopsataan... ;) Kiitos, että joku näkee vaivaa!

2pojanäiti: samoja tuntemuksia on täälläkin. Tänään olen nautiskellut vapaapäivästä, kun ukko on töissä ja muksut koulussa/eskarissa. Kävin salilla pitkän kaavan mukaan ja sillä kelasin, mitä järkeä olisi tähän hankkia käärö, kun on vihdoin reilusti omaa aikaa?? Päivällä tuli tv:stä vielä " meille tuli vauva" ohjelma, missä taas palauteltiin todellisuuteen pienen vauvan vaativasta hoidosta, unettomuudesta jne.

Plääh, mutta kuitenkin tänäänkin oli pakko aamukuudelta (kyllä, aamukuudelta!!) heilutella peittoja, kun illalla muksut valvovat myöhään. Molemmilla halut aivan jotain muuta, siis pakkopullaa....

En tiedä sitten, me nyt yritetään kuitenkin vielä vähän aikaa ja jos ei tule niin ei tule ja siihen on tyytyminen.

Tosi ristiriitaista... haluaa, ei halua, haluaa... ??

Eiköhän me kuitenkin enemmän haluta, kun täällä pyöritään ja aina vaan pinoudutaan ;))

-fatmama-

Vierailija
35/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli sit koko loppupinosta punainen, vaikka piti tulla vaan tähtirivi punaisella... Tätä se sit on, kun tällänen rähmäkäpälä alkaa söhlään =D Ja otsikostakin jäi vuosiluku 2008 pois =/ Jos joku muu haluaa ottaa tuon pinonpäivityksen, niin ilomielin siitä luovun!!! Mutta jos ei muita ilmaannu, niin voin jatkaa söhläystäni ja mokailujani... Älkää menettäkö hermojanne muhun, jookos???!!!!

No kuluuhan se aika näinkin (mokaillessa), ovista odotellessa =D

T. Nippara

Vierailija
36/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun minäkin tänne! Eli kakkosta toivottaisiin :) Ei me tässä ihan niin tosissaan olla yrittämässä, mut jos vauva päättää tulla niin eipä sekään haittaa! kierrosta ei hajuakaan joten testailen sitten jossain vaihessa plussan toiveissa :)

Vierailija
37/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, tänään putosin lokakuulta, aamulla iloisena tein jo r-testiä (kun oli menkat olevinaan myöhässä), mutta samassa rytäkässä huomasin että hukkaan meni sekin testi ja kp30 vaihtui siis kp1 :(

Me ollaan nyt viime keväältä yritetty pikkusiskoa tai -veikkaa esikoistytölle joka täyttää toukokuussa jo 4v, keväällä jo siis aloin täällä taustailemaan silloisissa Helmenkalastajissa...Huhtihippusta aloin sitten onneksemme odottaa, mutta se ilo loppui tosiaan rv7+4 ja otti kyllä niin kipeetä (henkisesti) ettei tosikaan :(

No, jospa tää tästä, viime kierrossa (eli eilen vielä) olin " taikauskoisena" aivan varma että nyt on onnistunut (esikoinen tärppäsi aikanaan yk4, tuo toinen raskaus alkoi myös yk4, joten kun nyt oli yk4, odotukset ja toiveet oli kovat mutta alas tultiin ryminällä :/

No, ei tässä nyt sitten näin alkuun osaa mitään ihmeempiä jutustella, odottelua vaan että täti pakkaa kamansa ja muuttaa ainakin vuodeksi muualle ;)

Niin ja nuo ykt lähti sitten alusta lokakuussa, kun alkoi ekat menkat keskenmenon jälkeen, eli viidettä kiertoa viedään meikäläistä...

Amber kp1/26-30, yk5 alkaa siis tänään

Vierailija
38/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat sit alkoi tiistaina, mäkin ehdin kaks testii tehdä, ja yhteen jo sain haamujen haamunkin...muka... No ei auta itku markkinoilla...

Päätin jo ett ehkäisy kehiin kuukaudeks, en jaksa, vaikka alussa ollaan, tää on vasta yk4, tai yk2 km:n jälkeen, mut toi km kuitenkin masentaa sen verran ett jotenkin tuntuu ett ei meil mitää vauvaa kuitenkaa tuu... no peruin jo päätöksen =) Katotaan nyt.

Tänään siis kp3/27-29 eli piiiitkä matka vielä edes ovikseen... tylsää ja harmaata... plääh

masentunut murunmamma

Vierailija
39/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa uudet marraskuun maitonassusta haaveilevat mukaan jännäämään. Tuntuu flunssaa olevan monella, itse olen vielä säästyny siltä (pitää koputtaa puuta). Vauva kuume on kova ja kovenee vaan. Tuttuni synnytti viikko sitten pojan ja kaksi tuttuani saavat kesällä omat nyyttinsä. Tänään katseltiin toisen uä kuvia ja tuli ihan tippa linssiin. Miten se pieni ihmisen alku voi olla mustavalkosessakin kuvassa niin kaunis.

Hyvää tärppiä kaikille! Minä jään jännäämään n. viikon päästä tulevaa ovulaatiota :)

Niiskuneitinen

kp 9/28 yk2

Vierailija
40/40 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 4/27 ja mahdollinen la tuon laskurin mukaan olisi n.10.11.

Esikoista täällä kuumeillaan, olen enempi tuolla lapsettomuus puolella kirjoitellut ja tällä puolen enempi taustaillut mutta esitellyt aiemmin itseni täällä. Tuollaisella la:lla olisi kiva synttärilahja äidille, joka täyttää vuosia muutamaa päivää ennen.