Lähden nyt nostamaan sossun rahat, käykö kateeksi työssäkäyvät kun tämä mamma vaan makaa kotona ja elää sossun tuilla?
Kommentit (9)
Ite hävisin kolmoselle 130 euro. ; )
Elämä on takuuvarmasti rankkaa, kun noin pienillä älynlahjoilla yrittää pärjätä.
me työssäkäyvät ostetaan asunnot ja kamppeet tuosta vaan. Kyllä sitä sitten voi nauraa sinulle, jonka jänne oli elämässä seuraavaan aamuun ja ruokaan.
terveisin eräs pian sosiaalityöntekijäksi valmistuva ja kenties juuri sinunkin kanssasi myöhemmin työtä tekevä ja motivaatiotasi etsivä. En kadehdi sinua, sillä tiedän että kun kerran tipahtaa sinne mihin olet tipahtanut, sieltä voi olla hyvinkin hankalaa nousta.
itse tienattu raha antaa omanarvontuntoa:) Ei ole mikään kerjäläinen.
sitä vaikka ilmaiseksi! - Ja käytännössä melkein ilmaiseksi teenkin. T. tutkija :)
Mistä lähtien työntekoon on ylipäätään alettu suhtautua näin nurjamielisesti?
Helmikuun maksut lähtee maksuun 1.2 ;)
Hehe!
josta jää käteen 2468 euroa/kk?