Missä iässä toivoisit, että tyttäresi ryhtyisi harrastamaan seksiä?
Määrittele joku selkeä ikä! (ei kiitos mitään lässyn-lässyn vastauksia tyyliin "sitten kun hän on itse valmis siihen..." jne.)
Kommentit (14)
15 vuotiaana toivonut voivani harrastaa seksiä, joten tasapuolisuuden nimissä kai sitten tyttärelle kans...... siis 15 vuotiaana pitäis sallia ja toivoa aloitusta.
(tytär olisi sitten n.20 v, ollaan sukuna hitaasti kypsyvää, tohon asti aika naiivia porukkaa.)
(ja tietysti tulevasta kumppanista myös!) riippuen ehkä 17-20 olisi hyvä ikä.
sanoisin nyt silti, että 16+ vuotiaana. Se on vielä melko aikaisin, mutta en nyt viitsi liian tekopyhäksi ryhtyä.
Minulla on poikakin ja häneltä toivoisin samoja ikiä..
ollenkaan pahempi. Jos olisi tytär ja hän tuntuisi kehittyvän varhain, niin en ehkä 15-vuotiaan seksiäkään kauhistuisi, kunhan poikaystävä olisi korkeintaan vuoden tai kaksi vanhempi. Pojat ovat sen verran hitaammin kehittyviä, että olisin tyytyväinen, jos poikani odottaisivat mieluummin vaikka sinne 17-vuotiaiksi.
Myohempi parempi, aikaisintaan 17-18v.
Heti vauvoinahan me naiset alamme seksiä harrastaa! Esim. minun 1v tyttäreni harrasti seksiä ensimmäisen kerran samana päivänä kun hän syntyi.
Luultavasti yli 16-vuotiaana. Itse menetin neitsyyteni 17-vuotiaana.
itse olin 17 ja se oli liian aikaisin...
No toivon että harrastaa mieluummin vaikka jotain heppajuttuja tai pianonsoittoa....seksi parisuhteessa onkin sitten jotain ihan muuta.
Eli toivottavasti ei harrasta seksiä ikinä, kuppa tollasesta harrastuksesta tulee.
Eli vähintään 18, mieluummin parikymmentä v.
pillunkarvat kasvaa sen verran että voi jo posliiniksi ajaa.. Että tuossa jossain 14-16 hujakoilla?