Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni lto sanoi, että lapset eivät osaa nykyään leikkiä kotia!

Vierailija
28.01.2008 |

Joillakin leikki kuulemma sujuu, mutta monilla homma menee aina sotkemiseksi tai vähintäänkin kotileikeissä ollaan aina lähdössä johonkin, kuten kauppaan. Tavallista, arkista kotona oloa lapset eivät leiki.

Miten arvelet omat lapsesi leikkivän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma päiväkodissakin leikkivät tytöt ja eivät olleet huolineet meidän poikaa mukaan :-(

Vierailija
2/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoria ja jumppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat ja muutokset näkyvät lasten leikeissäkin.

Ei ole lainkaan huono asia, tai edes hälyyttävää, että lapsi ei leiki kotia. Pääasia että hän ylipäätään leikkii.

Meillä suosittuja leikkejä ovat kauppaleikki, lääkärileikki, koululeikki ja eläintarhaleikki.

Vierailija
4/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin poika. Enkä usko että tytöt sitä leikkiinsä huolisivat, jos ihan täys sika olis :)

Tiedä sitten minä koirana ne mun poikaa pitää, vai onko saanut ihan ihmisen roolin kotileikissä?

Vierailija
5/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 5 v. ja poika 2½. Kokkaavat, hoitavat vauvaa jne. Leikkivät kuitenkin nykyisin mielummin kauppaa.

Ja yksi lemppareista on tehdä lahjoja. Paketoivat omia lelujaan ja antavat toisilleen ja meille vanhemmille " lahjoja" . Viimeksi sain oman Allwaysin siteen paketoituna poikani sukkaan :)

Vierailija
6/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pidin sitä aivan ääliötylsänä leikkinä ja narisin koko ajan et lähetään leikkiin jotain hauskaa

Vierailija
7/7 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minähän olen hyvin paljon keittiössä, kun olen kotona.