Nyt oon sitten nähnyt kaiken " romanttisesta" sisustuksesta!
http: //www. huoneistokeskus. fi/Aspx/Realty/RealtyDetails. aspx?ref=Oikotie&RealtyID=705508
Kommentit (32)
eihän tuosta asunnosta saa edes mtään selkeää kuvaa tuon röyhelön ja tavaran keskeltä. tulisin vain pahoinvoivaksi tuollaisessa aika äkkiä. sori jos jotain loukkasi.
kun tuo tavaramäärä poistetaan, niin paljastuu karut reikäiset seinät ja kaapinovet ja läikkiä täyteen joka paikka. Sinänsä ok että näkyy kuvissakin, että on tosiaan sisustuksella pilattu - tai peitelty ne mahdolliset reiät.
Mut rehellinen mielipide minulta: KAUHEA!!!
Ei haitannut yhtään, kun halvalla lähti ja veivät rojunsa mennessään. Täysremppaa tietty vaati mutta se oli tarkoituskin siskolla. Oli kyllä ahdistavaa olla näytöllä kun seinät kaatui päälle tavarapaljoudesta.
Yhdellä ystävälläni, joka ei ole Suomalainen, on juuri tollainen maku.
Kirjahyllyn kaapien oviin on liimannut lehdestä leikkaamia kauniita kuvia :-)
Ja muutenkin rimpsuja joka paikassa, mutta onpahan hänen näköinen kotinsa.
Eihän kukaan asuntoa ostaessa osta sitä sisustuksen perusteella?
sisustukseksi. Kaikki vaan on esillä mitä omistetaan ja mitä on kirpparilta tarttunu mukaan. Ihan ylikaamea sekamelska
saanen olla hieman erimieltä...
mullekin tuli tuosta sisustuksesta ja kerrostalon ulkomuodosta heti mieleen, että romaneja ovat asukit...
Tuosta kun pistäis kaikki pinnat uusiksi ja vähän avais keittiön ja olhuoneen välistä seinää, niin vot!
Miten tuolta löytää mitään? Ei paljon ne parketit vilkkuneet :D
Itse ajattelin että joku mummo joka on laittanut kaikki ikinä saamansa lahjat ja kaupankylkiäiset esille :)
Pöntön kansikin oli samaa tyyliä.
En tiedä mitä tosta voi kommentoida. Apua.
Eikö kiinteistönvälittäjä ole yhtään vihjannut, että esittelyjä varten voisi vähän pekistää sisustusta?
En mäkään tienny että keittiön kaapin oviin voi laittaa tauluja:D
Kamalaa tilpehööriä lattiasta kattoon! Ja ne ällöt tekokukat JOKA paikassa!!! y ö k
Eihän sieltä edes näe mitään tuon kaiken hörhellyksen alta. Vaaditaan melkoista mielikuvitusta neutralisoida tuo tavaramäärä mielestä ja nähdä asunnon mahdollisuudet.
Mä yleensä olen sitä mieltä, että stailauksen tai muun ei kannata antaa kiinnittää liikaa huomiota. Asuntoahan tässä myydään jne. Mut oikeesti, pystyikö joku tuosta katsomaan kotia?! Toi on jotain niin mykistävää, että sen alle kyllä jää ihan kaikki muu. Voihan sen toisaalta tulkita vaikka sitten positiiviseksi jutuksikin ;-)
kuinkakohan monta viikkoa pakkaaminen kestää, enkä montakohan rekka-autoa tarvitaan tavaroiden pois kantamiseen...
mutta uskon siihen, että ne onnelliset ihmiskunnasta, joilla ylipäätään on oma koti, saavat sen sisustaa juuri täsmälleen niinkuin haluavat.
Kenenkään tämän ketjun arvostelijan ei tarvitse välittää tuon taivaallistakaan, mitä mieltä minä olen heidän kodeistaan, hehän siellä asuvat, enkä minä.
Miten te aina jaksatte haukkua kaikkea ja kaikkia? Pitäisikö vähän sitä omaa elämää rukata?
Näitkö sen vessanpöntönkannen? Tuo sisustus meni kyllä mauttomuuksiin. Kitchiä.
Valitettavasti anoppini tuntisi olonsa tuolla kotoisaksi. Huoh.