Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oon sitten nähnyt kaiken " romanttisesta" sisustuksesta!

Vierailija
28.01.2008 |

http: //www. huoneistokeskus. fi/Aspx/Realty/RealtyDetails. aspx?ref=Oikotie&RealtyID=705508

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen asunto on.

Vierailija
22/32 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on myynnissä oleva asunto ja kuten huomaat, yleinen reaktio on, että ihmiset kauhistuvat sisustuksen nähdessään.

Itse asunto jää varjoon, huomio kiinnittyy sisustukseen.

Eihän sillä ole väliä mitä joku ajattelee toisen sisustuksesta, mutta myytävä asunto on esillä ja sitä arvostellaan, myös sen sisustusta. Niin se vaan on.

Ja olisi hyvä jos myyjä vaikka lukisi tämän ketjun, niin ehkä hän tajuaisi, että asuntoa kannattaisii vähän " riisua" niin se menisi paremmin kaupaksi.

Kyllä myytävän asunnon omistajan pitää kestää arvostelua myös sisustuksestaan.

-24-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-24-

Vierailija
24/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vois mennä vähän paremmin kaupaksi.

Mua ainakin ostajaehdokkaana ahdistasi tuollainen romumäärä - en jaksaisi edes katsoa kämppää kunnolla läpi.

Vierailija
25/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä edes yritetä esitellä asuntoa, vaan nimenomaan sisustusta (huonekaluja jne)

Tässä tapauksessa ns. yleiskuvat olisivat olleet paljon parempi vaihtoehto kuin lähikuvat esim. sängystä...

Vierailija
26/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin askeettisessa kodissa, jossa ainut koriste-esine kynttilä jossain lipaston päällä :)

Vierailija
27/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja romanien asunnot on pääsääntöisesti todella siistejä ja arvokkaasti sisustettuja.

Vierailija
28/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi meillä. Entäs kun siivotaan, kaikki tipahtaa..

Vierailija
29/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asujat viihtyvät.

Vierailija
30/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sielläkään ole ihan noin paljon roinaa mutta läheltä liippaa silti. Ja täytyy kyllä myöntää, että vaikka on kaukana omasta sisustusmausta niin tuli lämmin olo, kun kuvia katteli... alko tekee mieli mummolaan... ja kas kummaa, mummoni asuu myytävän talon viereisessä talossa :D

Vierailija
31/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit mitä mieltä ko. asunnon tai minkään muunkaan asunnon sisustamisesta, niin mautonta on haukkua kenenkään kotia ja varsinkin täällä nimettömänä!

Tyhmähän sitä pitää itse olla jos ei osaa kuvitella kämppää itselleen, ilman noita tämän hetkisiä tavaroita..

Taitaa muuten myös olla kiellettyä linkittää toisten koteja näitä palstoihin..

Vierailija
32/32 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai tuossa sen kummempi pakkaaminen ole kuin muillakaan. Äkkiähän tuollaiset hörhelöt heittää laatikoihin, viuhs vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi