Nyt oon sitten nähnyt kaiken " romanttisesta" sisustuksesta!
http: //www. huoneistokeskus. fi/Aspx/Realty/RealtyDetails. aspx?ref=Oikotie&RealtyID=705508
Kommentit (32)
Kyseessähän on myynnissä oleva asunto ja kuten huomaat, yleinen reaktio on, että ihmiset kauhistuvat sisustuksen nähdessään.
Itse asunto jää varjoon, huomio kiinnittyy sisustukseen.
Eihän sillä ole väliä mitä joku ajattelee toisen sisustuksesta, mutta myytävä asunto on esillä ja sitä arvostellaan, myös sen sisustusta. Niin se vaan on.
Ja olisi hyvä jos myyjä vaikka lukisi tämän ketjun, niin ehkä hän tajuaisi, että asuntoa kannattaisii vähän " riisua" niin se menisi paremmin kaupaksi.
Kyllä myytävän asunnon omistajan pitää kestää arvostelua myös sisustuksestaan.
-24-
Sitten vois mennä vähän paremmin kaupaksi.
Mua ainakin ostajaehdokkaana ahdistasi tuollainen romumäärä - en jaksaisi edes katsoa kämppää kunnolla läpi.
Eihän niissä edes yritetä esitellä asuntoa, vaan nimenomaan sisustusta (huonekaluja jne)
Tässä tapauksessa ns. yleiskuvat olisivat olleet paljon parempi vaihtoehto kuin lähikuvat esim. sängystä...
kuin askeettisessa kodissa, jossa ainut koriste-esine kynttilä jossain lipaston päällä :)
Ja romanien asunnot on pääsääntöisesti todella siistejä ja arvokkaasti sisustettuja.
Ei toimisi meillä. Entäs kun siivotaan, kaikki tipahtaa..
Vaikkei sielläkään ole ihan noin paljon roinaa mutta läheltä liippaa silti. Ja täytyy kyllä myöntää, että vaikka on kaukana omasta sisustusmausta niin tuli lämmin olo, kun kuvia katteli... alko tekee mieli mummolaan... ja kas kummaa, mummoni asuu myytävän talon viereisessä talossa :D
Vaikka olisit mitä mieltä ko. asunnon tai minkään muunkaan asunnon sisustamisesta, niin mautonta on haukkua kenenkään kotia ja varsinkin täällä nimettömänä!
Tyhmähän sitä pitää itse olla jos ei osaa kuvitella kämppää itselleen, ilman noita tämän hetkisiä tavaroita..
Taitaa muuten myös olla kiellettyä linkittää toisten koteja näitä palstoihin..
Mutta ei kai tuossa sen kummempi pakkaaminen ole kuin muillakaan. Äkkiähän tuollaiset hörhelöt heittää laatikoihin, viuhs vaan.
todellinen asunto on.