Kuka alkaisi bloggaamaan?
Voisiko joku hyvän maun, aikaa ja kiinnostusta omaava kotiäiti alkaa bloggaamaan Ebba von Sydow-tyyliin lastenvaatteista, kengistä ja tarvikkeista. Se olisi hauskaa ja säästäisi meidän työssäkäyvien vaatefriikkien aikaa. ;-)
Kommentit (4)
Ja toisekseen ainahan ihmisillä on eri makuja, joku tykkää jostain, joku toisesta, mutta jos ihmisellä on aikaa ja kiinnostusta, niin olisi hauska lukea. Luen jonkin verran ruotsalaisia sisustusblogeja ja Ebbaa ja kyllä niistä välillä tulee ideoita omaan kotiin/käyttöön. :-)
Eli kuka olisi rohkea aloittaja? m_rit? Melba? ammie? Angelinako? Rose? Röpöläinen? Mari - maria - marela, tyylisiä nickejä on monia. Nyt mä en muista enää teidän nickejä enempää. Mutta kuka vaan!
...meitä lastenvaatteisiin hurahtaneita näyttää olevan jonkun verran, joten ehkä joku tästä porukasta???
Pitäisikö sellaisen, jolla on sekä tyttö että poika, harkita asiaa?
Itse olen yhden poikalapsen äiti ja mielenkiinto luonnolisesti suuntautuu lähinnä poikien vaatteisiin.
Olisi ihana saada Suomeen muutenkin enemmän kiinnostusta kauniisiin lastenvaatteisiin. Reissaan työnpuolesta paljon Euroopassa ja siellä on useimmat lapset todella ihanasti puettu ja kaupoissa valikoimaa laidasta laitaan. Miksi tällaista näkee harvoin Suomessa?
No joo, tämä taisi jo mennä vähän ohi aiheen.
Mutta tämä blogi-idea on hauska, joku poimii parhaat palat h&m:stä vaikka armaniin ja d&g:hen.
Sellainen jolla on kiinnostusta kaikenlaisiin merkkeihin ja tyyleihin ja osaa niitä taitavasti yhdistellä.
Kuka ilmoittautuu? :)
Tai sitten perustetaan oma yhteisö, jossa vaihdellaan tietojamme :)
Oma aikani ei blogin ylläpitoon riitä, valitettavasti, kiinnostusta kyllä olisi.
...mutta mistä löytyisi sellainen jolla on pettämätön tyyli ja osaa napata ne parhaat palat sekä edullisista ja kalleimista merkeistä????