Lue keskustelun säännöt.
Asuuko kukaan tai onko asunut Lahden kaupungin asunnoissa?
28.01.2008 |
Minkälaisia ovat? Onko kovin levotonta? Mikä olisi hyvä alue ja mihin ei missään nimessä kannata muuttaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kivoja uudehkoja taloja ja hyvällä paikalla! Aso asuntoja naapureissa.
Itse asuin 3 vuotta samassa kämpässä ja sitten kun piti saada isompi asunto perheenlisäyksen vuoksi, niinn ei saanu. syitä oli monenlaisia, viiimen syy oli että minulle ei ole luottotiedot
t kunnossa niin en voi saada asuntoa.
ja jos suoraan sanotaan niin tääääääääää on niiiiiiiiiiiin syvältä tää touhu. Jos sinulla on vain suinkin mahdollista niin hae yksityiseltä asuntoa. Tuntuu että kaikissa kaupungin omistamissa taloyhtiöissä on rauhatonta asua, kun asukkeja on niin laidasta laitaan. Ulkomaalaiset naapurit pahimpia, tässä talossa.