Suosittele ehkäisypillereitä?
Kommentit (7)
Olen työssä neurologisella osastolla sairaanhoitajana, ja mulle on viimeisen kahden vuoden aikana tullut vastaan kolme nuorta naista jotka on saaneet aivoinfarktin käytettyään Yasmin-pillereitä, sekä kolme nuorta tai nuorehkoa naista jotka ovat saaneet basillaris-tromboosin samojen pillereiden käytön seurauksena... Että mä en ainakaan koskis pitkällä tikullakaan...
Tai lopettaa kokonaan. Kyllä ne muistaa ottaa, jos ja kun pitää asiaa tärkeänä!
Mulle ei ole sopineet yhdetkään yhdistelmäpillerit, joita olen kokeillut. Minipillereistä sopi yhdet, ja niidenkin ehkäisyteho oli sitä luokkaa että nyt on menossa rv 39+
Joo. olen ennakkoluuloinen.
Nuo Diane novat voisivat sopia, minulla on nimittäin alkanut kasvot kukkia vähän liikaa, varsinaista aknea ei kuitenkaan ole, kai ne siis sopivat?
Entä voiko niillä siirtää kuukautisia itse?
yli 20 vuotta pois lukien raskaus- ja imetysajat. Kolmea eri merkkiä kaikkiaan, nyt olen " vanhana" aikeissa siirtyä hormonikierukkaan.
Lääkäri suositteli noita, kun minulle tuli hormonikierukasta aknea. Diane Novista oli puhetta myös ja lääkäri sanoi, että periaatteessa hän voisi määrätä ne minulla ja saisin niihin kelakorvauksen, kun tulee finnien hoitoon, mutta sanoi, että hän ei nykyisin enää niitä määrää, koska ovat todella suurihormonisia pillereitä. Piti parempina noita Yasmineja. Kalliithan nuo ovat eli 124 euroa tulee vuoden pillereille hintaa.