Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYS04 TAMMIKUUN VIKAVIIKKO

28.01.2008 |

Linkitän viikkispinon, vaikka täällä leikki-ikäisissä onkin hiljaista: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=66&m=12288046&p=1&tmo…

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Nöösän kahdeksi tunniksi yksin harjoittelemaan uuteen hoitopaikkaan. Innoissaan meni, kun kuuli pääsevänsä ilman äitiä. Tuntuu ihan kivalta tämä uusi hoitaja ja hoitopaikka, mutta tietenkin kaipaan kovasti vanhaa hoitajaa. Kai tämä on tätä alkua, jolloin uuden kanssa ei ole vielä päässyt alkua pidemmälle ja kun vanha oli niin hyvä ja ihana. *haikeus*

Lupauduin tässä kaiken keskellä pitämään kotiseurakuntaan keikkatyönä päivärippikoulun. No, eipä noita kaksoistunnin pitämisiä ole kuin 7 + konfirmaatio tammi-toukokuun aikana. Olen kyllä innoissani, kun ryhmäkin tuntui innostuvan toimintaan, ei tartte pitää mitään inhoamiani kalvosulkeisia. ;) Kotiseurakuntaan onkin avautumassa pastorin paikka, joten ei tästä siinäkään mielessä välttämättä haittaa ole. Jos paikka menee sivu suun, niin sekään ei haittaa, kun saa lisäkokemusta ja luotua tärkeitä suhteita.

Käytiin eilen Korkeasaaressa koko perhe. Oli mukavaa, kun oli kaunis ilma. Eläimet oli aika liikkuvaisia. Isäleijona karjahteli oikein kunnolla moneen kertaan. On se vaan kurjaa, että tämä leutotalvi pitää karhujakin hereillä aina vaan. Siellä nuo painivat eikä tietoakaan talviunesta. Oli kyllä tarpeen tuollainen mukava rentouttava yhdessäolopäivä. Tässä on taas stressiä kerrakseen, kun omat kivut vaivaa ja odotan aikaa ns. rakkotahdistin kokeiluun, Nöösän yöt on huonoja ja äiti leikataan taas keskiviikkona (syöpä lienee levinnyt). Mutta kaippa nämä asiat taas yksi kerrallaan järjestyy. Nyt en aio heti vaipua toivottomuuteen.

Lila: Miten sinun äitisi voi?

Sauna: meillä saunotaa aika lailla extempore, kuitenkin pari-kolme kertaa viikossa. Nöösä tykkää saunomisesta, mutta välillä on kyllä kiva saunoa kaksin, kun Nöösä on nukahtanut yöunille.

T-P: Toivottavasti teidän flunssat alkaa helpottaa jo. Tosi kurjaa, kun sairastelua piisaa yhtäjaksoisesti kauan. Jaksua ja voimia.

Kukulus: Rohkeutta asuntohaaveisiin.

Nyt pätkii, joten aurinkoa jokaiselle! Smuik!

-Mimmuli

Vierailija
2/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tehoaamu, oon varannut kampaajan, jalkahoitajan ja gynen. Nyt pitäis jatkaa tehosiivouksella.... blaah.

joko Alli on tätiytynyt?

kahvi valmista, menen nauttimaan.

äitikuu joka nauttii tänään kotonaolosta täysin siemauksin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on taas töissä koko viikon 6-18.00. Veeti on tänään poissa päiväkodista. Ei sinne yhtään halua mennä. Pitäis jotain tekemistä koittaa keksiä tälle päivälle.

Viikonloppuna oli ihanat ilmat. On siellä nytkin tosi nättiä. Paljon tuli ulkoiltua. Ja siskoni oli koko viikonlopun meillä. Ulkoilu kärpänen on purrut. On pakko päästä joka päivä kunnon kävelylle koirien kanssa.

Veetillä on nyt puheterapiassa tauko ja se jatkuu taas huhtikuun lopussa.

Mulla on huomenna synttärit. 25 vuotta tulee täyteen. Mies just kysyi mitä haluan lahjaksi ja mitään en oikein keksi. Mies on tosi huono ostamaan lahjoja ja mä oon niin nirso kaiken suhteen että mies todennut parhaimmaksi kysyä mitä haluan.

Nyt katsomaan mitä lapset touhuavat.

Öttis ja lapsukaiset

Vierailija
4/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ylpeämpi serkkulikka tosin tuossa vierellä :) Poika syntyi yöllä. Kaikki ei mennyt aivan hyvin, siskon kohdalla päädyttiin hätäsektioon ja menetti paljon (2 litraa) verta. Vauva oli hetken myös teho-osastolla tarkkailussa. Olin aamulla niin hermostunut ja jännittynyt (ja itkuinen kun en tiennyt tarkkaan mikä on tilanne).

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Vauva voi mainiosti, siskoni samoin olosuhteisiin nähden. Väsynyt on ja heikottaa kuulemma jos yrittää nostaa päätään tyynyltä mutta kuulemma koko ajan parempaan päin mennään. Verta on saanut. Ja vauvan vierelle. Vauva on jo saanut rintaakin. Ihana oli jutella siskon kanssa puhelimessa, viereltä kuului ihana pieni vikisevä ääni. Sniff. Mun rakas siskonpoikani.

Tyttönen silitteli vauvan kuvaa (kännykässä) ja sanoi " söpönen" . Ihana päästä katsomaan uutta perhettä tässä parin päivän päästä. Tyttö odottaa vauvan näkemistä. Jostain syystä hänellä on sellainen ajatus, että voisi ottaa vauvan mukaansa meille. Koska onhan meillä täällä hänen vanhoja tuttejaan ja tuttipullojakin :)

Öttikselle paljon onnea huomista varten :)

Mimmulin Nöösälle (ja äidille myös) tsemppiä uuden hoitopaikan aloitukseen!

Alli

Vierailija
5/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu tuo äitisi tilanne, Mimmuli :( Olen pahoillani. Toivottavasti leikkaus menisi hyvin.

Alli

Vierailija
6/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allille onnittelut tätiytymisestä! Enää 2kk mulla, niin minusta tulee tuplatäti. Saa nähdä, saanko vain nähdä uutta tulokasta kun rouva ei oikein pidäm minusta. No tuskinpa se voi minua estää näkemästä veljeni lasta..?

Mimmulle halaus.

Meidän päivä on ollut ihan kiva. Tai siis töissähän mä päivän olin. Oli kiireinen päivä ja kun myyntisihteeri lähti kesken päivän sairastaan, tuli lisää hommia. Kiva päivä siis kun aika meni nopeasti. Ja mikä vielä mukavampaa, oli lasagne valmiina kotona odottamassa! Mies oli tän päivän pois töistä kun sitkeä flunssa vaivaa. On lääkärireissulla just, liekö ollut poskionteloissa tulehdus.

Onni on ollut tänään aivan kuin eri poika. Jo tarhasta hakiessa oli hyväntuulinen ja sama meno jatkuu. Oltiin kylässä serkkuni luona ja sielläkin meni hyvin. Tosin perheen 1v4kk ikäinen touhusi sen verran, ettei Onni paljon minusta irti päästänyt. Ujosteli myös pikkuserkkunsa vanhempia. Mutta eihän tuo riesaksi asti ripustautunut:) Ja nytkin nukkumaanmeno on sujumassa ihan ok... Parermpi ehkä etten vielä tuuleta:)

Mutta onhan tuon pojan vointikin jo parempi. Tukkoinen toki vielä mutta selvästi parempaan menossa, joten en nyt ole sitten soittanut lääkrille aikaa. Enpä tosin olis ehtinyt/muistanutkaan tänään.

Aamulla oli -15 pakkasta. Hyrrr, meinas jopa palella. Mitähän sitä laittaa päälle, jos tulee -30..? Ei sitä enää totu näihin pakkasiin kun niitä niin harvoin on. Iltapäivällä oli enää -3 eli tosi nopeasti lauhtui.

Nyt pulinat pois ja valmistautuun tv:n katseluun. Huippusarja se Harvoin tarjolla, joka näin maanantaisin tulee. Sunnuntaisin koukuttaa 24, maanantaisin tuo sarja, tiistaisin oli Pako, keskiviikkoisin Karjalan kunnailla... Minäkö tv:n orja:)?

T-P

Vierailija
7/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulille hali, olin sanomassa. Sinä olit mielessä mutta kirjoitin väärin.

Vierailija
8/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole neidin unikoulu tuottanut toivottuja tuloksia. Viimeiset kaksi viikkoa ollut tosi huonoja öiden suhteen. Alkaa olla ihan epätoivoinen olo. Kaikki yöt on ihan erilaisia mutta huonoja,välillä nukutaan max 1,5 tunnin pätkiä ja itketään, seuraavana yönä ei nukuta klo 03:n jälkeen. En ymmärrä! No, yösyötöt on nyt loppu vaikka välillä jo mietin että aloitan ne uudelleen niin on helpompaa. No, en kyllä oikeesti aloita. Neiti täytti viime viikolla 1v joten koko imeteys on tarkoitus pikku hiljaa lopettaa.

Mulla ois huomenna syyspojan kasvatuskeskustelu tarhassa. En tiedä onko siinä oikein järkeä kun poika on sen 2 päivää viikossa n 6 tuntia kerrallaan. Vähän kauhulla odotan mitä siellä kuulee. Välillä toivoisin että meillä olisi edes hieman arempi poika. On siis ihan koko ajan äänessä joka paikassa. Kaupassakin saattaa jutella ihan tuntemattomille. Ja jos joku ei tervehdi huutaa moneen kertaan että moi. En ymmärrä miten näin ujolla äidillä voi olla niin vilkas poika. Onhan se toisaalta hyvä että ei arastele mutta on kuitenkin paljon tilanteita joissa olisi hyvä osata käyttäytyä. Toivon että iän myötä helpottaa...

Lempi-Ilona taisi kysellä hypoglykemiasta.Niin, ja onnittelut masuasukista! Nyt kun olen asiaa viime kuukausina paljon pohtinut niin oireita on varmaan ollut lähes aina. Aamupäivät on pahimpia,silloin täytyy syödä todella tiheästi,muuten tulee ensin kiukku,sitten väsy ja lopulta saattaa lähteä taju. Kuitupitoista ruokaa pitää suosia,ja hiilareiden kanssa olla tarkkana. Pitäisi välttää verensokerin nopeaa vaihtelua.Hypoglykemia todettiin kun tehtiin 16 tunnin paastokoe ja sokerirasitus,molemmat tehtiin Jorvissa. Nyt ollaan hoidossa lastenklinikalla ja saadaan nyt hoitokeinoksi myös lääkitys joka säätelee insuliinin eritystä. Jos suht hyvin olette pärjänneet ruokavaliolla niin luulen että syytä huoleen ei ole. Tai voihan sitä joskus mittauttaa verensokerin esim pari tuntia aterian jälkeen jos siltä tuntuu. Yksittäisen arvon perusteella ei voi mitään todeta mutta kai se jotain voi kertoa varsinkin jos valmiiksi on epäilyjä. Jos haluat kysellä lisää niin voin vastailla s-postin puolella. Kyllä on äidin sydän itkenyt verta kun mietin kaikkia niitä kertoja kun olen yrittänyt pitää 3 tunnin ateriarytmistä kiinni ja poika ollut jo suht huonossa kunnossa. Miten en ollut tajunnut aikaisemmin ja ennen kaikkea miksi Pikkujätin lääkäri antoi lähetteen vasta 3. käynnin jälkeen jatkotutkimuksiin Jorviin....

Onnittelut Allille tätiytymisestä. Jaksuja Mimmulille. Näillä väsyneillä aivoilla en muuta muista,jotain piti kommentoida.

Helli

Vierailija
9/26 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aamusta vieraita, joten eilinen ilta meni siivoillessa. Ollaan niin touhuttu, että oli sekamelskaa. Kävin kuitenki aiemmin lasten kasan luistelemassa ja päivällä tehtiin lihapullia iso satsi ja runebergintorttuja.. Ja mies pyyti seurakseen kattomaan elokuvaa.

Mimmuli. Voimia! Taitaa nytkin olla niin, ettei äitisi ole edes kunnolla kertonut, missä mennään. eipä sillä, raskaitahan tuollaset asiat on joka tapauksessa.

Minun äitinihän sai " terveen paperit" oltuaan pallolaajennuksessa ja ihosyövästä oli lopulta vaan esiaste. Ja kolaristakin kuntoutui varsin nopeasti, kunhan selvisi, että selässä oli vika.

Toivottavasti omaan vaivaasi löytyisi joku kunnon apu. Nöösälle peukutuksia uuteen hoitopaikkaan!

T@hti

Vierailija
10/26 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyse, kun Väkkärän hengitys haisee vahvasti asetonille? Googlen tietojen mukaan diabeteksesta, tai ketoosista tai jostain, mutta tuo haju on pojan hengityksessä yleensä aina kun hän on kipeä. Ei kai diabetestä voi sairastaa silloin tällöin? En muista olenko sanonut tuosta koskaan lääkärissä, pitäisikö mennä ihan varta vasten?

Vierailija
11/26 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnin henki haisee myös ihmeelliselle, varsinkin kun on kipeä. Ja nythän tämä flunssa on kestäny pian 4 viikkoa. Tänä aamuna haisi taas semmoselle oudolle. Yleensä haisee ... no ihan niin kuin suussa mätänis joku (ne risatko lie) mutta sitten myös semmoselle imelälle. Miehen veljellä on diabetes ja olen koittanut miehellä haistattaa, että onko tämä nyt semmonen haju, josta pitäs olla huolissaan. Oon vähän pihalla ja pikkusen välillä huolissani.

Miten muuten tän ikäisiltä noi verensokerit ja hemoglobiinit..? Onnilta on mitattu niin harvoin, hemoglobiini joskus kun asuttiin Kokkolassa eikä ollut mun mielestä mitenkään korkea. Mietin vaan..

Vierailija
12/26 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kysymys yösyönnistä. Silloin kun Onnilla oli niitä vilja-allergioita niin huomattiin mielestämme, että jos illalla antoi kaurapuuroa (tai muuta joka ei oikein sopinut) niin yöllä heräs huutamaan eikä rauhoittunut millään. Vasta syöminen auttoi tähän, että liekö mahassa ollu pipi.

No nyt on sitten alkanut nämä yöhuudot, jotka siis ei ole kauhukohtauksia. Kuten viime viikolla se 45 minuutin huuto. Pyörii, sätkii, potkii ja huutaa muttei sano mikä on. Ennen kuin kysytään onko nälkä ja vastaus on kyllä. Viime yönä heräs ennätyksellisesti vasta kello 4 ekan kerran, tuli meidän viereen. Ja heti alkoi se käninä ja vikinä ennen kuin nousi sänkyyn (hetken ajattelin, että se ei tykänny ku mä olin sängyssä, yleensä nukun vierashuoneessa että saan nukkua heräämättä). Mutta kun mies oli kysynyt onko nälkä niin vastaus oli taas joo ja neljän aikaan ne istui keittiön pöydän ääressä syömässä banaania.

Onko tämä nyt normaalia? Tietystihän Onni nyt " oppii" yösyöpöksi ja sitä en halua. Siis voihan sillä olla nälkäkin mutta mietin vaan tuota pahanhajuista hengitystäkin yms. Aika rasittavaa vaikka pieni ongelma onkin mutta kun ei saada nukutuksi öisin kun näitä huutoja sun muita tulee. Eipä ole tässä kuussa ehjiä öitä juuri taas ollut.

No sitten muihin juttuihin. Tänään sain kuulla, että mun työt jatkuu ainakin 18.8. asti!!! Oon ihan mielissäni! Ja jos mä oikein oon käsittänyt mulla on lomaakin kesällä! Vaikka ei oliskaan niin töitä on ainkain. Aivan huippua!

Ja sitten vielä kysymys: Millä lähtee hiuslakka mustista housuista pois? Oli pullo vuotanut kerran työpaikalla kaapissani ja työhousuille mennyt lakkaa. Eikä lähde pesussa pois.

Tässäpä tätä.

T-P

Vierailija
14/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli pyörällä töihin. Vähän harhaillen Länsi-Pasilassa. Keskuspuiston läpi yritin ajella, kun Ilmalan aseman seutu on nykyään ihan toivoton paikka. Saa nähdä pääseekö tää illalla pyörällä kotiin, vai joutuuko jättämään pyörän töihin. Lumi-ja vesisateesta uhkailee ilmatieteenlaitos ja foreca. Ainakin poljin tänne, huraa:)

Ayap, toivottavasti tosiaan on kyse noinkin " pienestä" asiasta ja homma korjaantuu, kun Väkkärä paranee.

Unehtui jo teksti tähän, täytyy lähettää. Työt jatkuu...

T: Ynis

Vierailija
15/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin päivään en ole jostain syystä saanut kunnon yhteyttä kirjoittamista varten. Takkuilee, takkuilee, mutta niinhän aina kun nettiyhteyksille tehdään jotain? Meillä kun pitäisi olla nopeampi yhteys nyt :-)

Miehen työpaikallakin vaihtoivat jokin aika sitten palveluntarjoajaa, kun pomon pakeille oli päässyt tehokas myyntimies ja kuinkas ollakaan nyt katuvat vaihtoaan.

Ayap: mukava kuulla kuulumisiasi niin s-postin kuin palstan puolella. Toivotaan, että av oikeassa! Kunhan Väkkis tolpillaan ja kunnolla syömäkunnossa niin huolesi taas vähemmällä.

TiPi: Loma kuulostaa hyvältä, mutta niin myös töiden jatkuminen - onnea!

Mimmuli: Ihanaa, että Nöösän uusi ura näyttää lähteneen liikkeelle. Varmaan on tarpeen, että on aikaa valmistella ja aloittaa lyhyemmillä ajoilla uudessa paikassa.

Typyllä on vielä sitkeää yskää, mutta muuten on voimissaan ja vajaan viikon on syönyt kuin hevonen. Enteilisköhän kasvupyrähdystä... Typy kun taitaa kasvaa kevätkaudella ja syyskaudella pysyy entisissä mitoissaan. 3v neuvolaankaan ei ollut kasvanut kuin pari senttiä puolen vuoden aikana, kun taas edellinen muinainen puolivuotiskausi oli pelkkää venymistä. (Koska Typy on ollut niin pikkuruinen pituudeltaan, niin ollaan viime syksyyn saakka käyty normaalia useammin mittalassa.)

Mulla on pientä vaivaa: pikkusormi murtui siivotessa. Meni heti mustaksi koko sormi ja turposi, mutta nyt on enää vain nivelen kohdalta musta ja turvoksissa. Mutta on varmaan kauan kipeä. Ennen joulua huvitti, kun tutulla oli lääkärintodistus muusormen murtumasta - onkohan mullakin nyt muusormessa vikaa?

Keilin

Vierailija
16/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein laulattaa, kun sain pikkutyypin unet venytettyä iltapäivän puolelle - siis ihan isojen tyttöjen " lounaan jälkeen nukkumaan" -rytmi :)))) Muuten en nimittäin ehtisi nettiin :))))

Venna yllätti äsken ja kyseli, koska on kerhon lelupäivä. Voi, kunpa kerhoilu alkaisikin taas maistua. Mennään ensi viikolla kokeilemaan. Vaikka yhdessä, jos ei yksin halua jäädä.

(..purkan irrottamista karvalankamatosta...)

Ayap, kyllä minäkin tuota paastoketoosia äänestän. Eikös Atkins-dieettiläisillä ala henki haista pahalle? Flunssakin kyllä jotain vaikuttaa, ainakin Vennan henki haisee flunssassa ihmeelliselle. Ja kakka myös.

Sitäpaitsi, en kyllä ala jos teitä vielä diabeteksella " siunataan" !

Helli, tosi raskaalta kuulostaa nuo yöt. Hatusta vedettynä - onko typykällä refluksia? Siis sitä, kun mahahapot nousevat ruokatorveen makuulla? Meidän pikkuisella (tai taaperohan tuo taitaa jo olla kun sujuvasti kävelee) oon välillä tuota refluksia miettinyt. Nyt on tosin ilman mitään toimenpiteitä ollut kaksi hyvää yötä, toissayönä 8h heräämättä :O

Meinaa mennä sekaisin, mistä on puhuttu spostissa ja mistä täällä - joten poistun enempää kommentoimasta. Pyykkikone laulamaan.

- tea -

ai niin, hieno juttu T-P että työt jatkuvat! Ja sekin, että Onni on ollut taas iloisempi. Kärtty kolmevuotias on jokseenkin raskasta seuraa...

Vierailija
17/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona taas.Pojan kuume nousu eilen uudestaan,mies läks töihin vuorostaan.Mulla tykkää pomo sekä työkaverit,vastahan olin ite taudissa viikon.Töissä olossa on ihan kamalaa nämä poissa olot ja meillä ei ole ketään joka vois tulla lapsia kattomaan.

Lekurissa käytiin,ei löytyny mitään mut labrat otettii ku perjantaista asti kuumeillu.Vastauksia vielä ootellaa.

Mimmulille halaus!Ja tsemppiä Nöösän hoidonalotukseen.

Ayap:Meillä lasten hengityksessä usein sellanen " pahapistävä" haju kun eivät ole juoneet tarpeeksi.Aika usein tarhan jälkeen.Typy on tosi janonen kotiin tultuaan.

Keilin:AUTS!!!PAranemista!

Pää on ihan jumissa valvomisesta.Ei ois jaksanu töisä ollakaan..ja nyt menee ruudun tuijottamiseks.

jatu

Vierailija
18/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiPi: onnittelut työn jatkumisesta, oli sitten lomalla tai ilman!

Tea: Jee! Erityisen kiva, että ehdit kirjoittaa ;) Mihin voi ilmoittaa sen, ettei ala, jos Väkkärällä on vielä diabetes? Koska mäkään en sitten ala :) Nyt se paha haju on Väkkärän hengityksestä hävinnyt.

Muistaisin, että joskus olen arvannut jonkun lapsista sairastuneen nimenomaan hengityksen hajun perusteella. Siksi en ihan ehtinyt vielä panikoida tuon takia, vaikkei se kaukana ollutkaan... :)

Ynis: varsinainen sankari olet, kun aina vaan fillaroit töihin! Melkein toivon, että tänään ja pyörä töihin, tuo keli on aikas kamala ihan autollakin.

Enkelille halaus...

Keilin: Siivoaminen on Vaarallista. Tuossa on ihan täysi peruste ottaa teille siivooja - paitsi jos et halua :)

Mulla on saikkua vielä kaksi päivää - kävin uudestaan lääkärissä kun ei vaan kuume laske. Keuhkoputken tulehdus. Pöh.

Vierailija
19/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ayap:

Ynis: varsinainen sankari olet, kun aina vaan fillaroit töihin! Melkein toivon, että tänään ja pyörä töihin, tuo keli on aikas kamala ihan autollakin.

siis toivon, että pyörä jää töihin...

Vierailija
20/26 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin räntäsateessa pyörällä kotiin. Tai märkää lunta se oli. Tää taitaa olla joku pakkomielle tällä hetkellä, mutta kaiketi hyvänlaatuinen sellainen. Tai oikeastaan ainoa tapa mulle saada liikuntaa edes joskus. Lumessa polkeminen ei ollut paha, mutta kasvoille satava lumi kyllä hankaloitti asiaa. Itsepäisyydestä sakotetaan:) Vaikka voisin tehdä saman uudelleen, ei se niin paha ollut. Hartiat on hirmu kipeät, pyörä ei taida olla ihan paras ergonomialtaan mulle, vaikka onkin muuten hyvä pyörä.

Nyt täytyy viedä lapset iltatoimiin. Mies on teatterissa isänsä kanssa kattomassa tuntematonta sotilasta.

T: Ynis