*~*~* 3-kuumeilijat viikko 5*~*~*
Kommentit (30)
Meilläkin esikoinen (kohta 3v.) oli 6 päivää vatsataudissa ja nyt tuli heti perään nuha. :( Ja pienempi on ollut myös muutaman päivän nuhassa ja on kova yskä (yskii varsinkin yöllä). Myös miehen 2 lasta kipeänä. Ja itselläni myös flunssa, joten väsyttävää on ollut.
Jaksuja! =)
Täällä kanssa kolmannesta haaveillaan... tai haaveiltu on jo 3v., yk 7 nyt menossa. Kesällä 07 mies lähti mukaan " vauvakuumeiluun" , ja hormonikierukan poistatin 6/07. Alun huuman jälkeen fiilikset laskeneet roimasti, nyt mies jo epäröi koko " projektia" :-(.
Clomit menossa nyt kolmatta kiertoa (kp 3-7). Nyt kp 18/23-25, oviksesta n. 5-6 pv.
Onko kellään vastaavia oireita? Tämä liene normaalia että ovistuntemukset lisääntyy ja voimistuu iän myötä. Oviksen aikoina alavatsaa turvottaa kovasti, vihloo ja jomottaa, suolenkin toiminta tuntuu menevän sekaisin. 2-3 vrk oviksen jälkeen (oviksia olen bongaillut testeillä, mutta omat oireet kyllä tosi selkeät) alkaa rintojen ulkosyrjiä aristaa, rinnat on turpeat, alavatsaa satunnaisesti vihloo menkkamaisesti. Tämä kaikki loppuu pari päivää ennen menkkojen alkua.
Pari kertaa luulin niitä jo raskausoireiksi, mutta yhden kuukauden jäädessä yrityksissä väliin, oireet tuli myös silloin esiin. Clomitkaan ei vaikuta, koska oireita oli jo ennen. Voiko hormonikierukka vaikutta näin pitkään poiston jälkeen? Gynen mielestä kaikki pitäisi olla kunnossa raskautta ajatellen (?)
Esikoista (01) yritettiin enempi ja vähempi 1,5v, lugesteronilla onnisti. Kakkonen (03) oli " toivottu yllätys vahinko" .
Vastailkaa kiltit jos teillä vastaavia kokemuksia!
Olen satunnaisesti käynyt palstalla vierailemassa, kuukausipinoja olen ahkerasti selaillut, josko nyt uskaltautuisi hyppäämään mukaan :-) Kovasti tämä yritys aika tuntuu kaikkia stressaavan -täällä yksi-. Lienekkö tieto lisää tuskaa...eli ovistestit ym. saa meidät " ihan sekaisin" ;-)
Flunssassa todella vieläkin... No, vastahan se alkoi, muttaolen koko viikon hoitanut noita lapsia kun olivat sairaita, että nyt on oma voimat jo ihan lopsusa. Eilen pyörrytti ja sydän löi kovaa vauhtia. :/ Yliväsynyt kenties?? Se on sentään positiivista, että junnu on herännyt nyt pari yötä vain kaksi kertaa. Jospa se siitä.
Mutta nyt itsellä tämä vauvayritys todella tökkii, niinkun taisin jo kertoa. Taidetaan edetä pari kiertoa tjot-tylillä. Mietin vain tässä, että onkohan siihen vaikuttanut se, että otan puuhien jälkeen yleensä karpalomehua ettei tulisi virtsatientulehdusta (minulle tulee helposti). Ja syön karpalokapseleita. Siis: miehellä kun on 4 poikaa ja yksi tyttö. Pojathan ainakin minun kohdallani on saaneet alkunsa aika helposti. Jos nyt jättäisin karpalon pois, niin tärppäisikö helpommin..? Siis ihan mietin nyt vaan. Jos siis miehellä tärppää helpommin nuo poikasiittiöt? Mutta toisaalta toivon nyt tyttöä, joten kai tässä pitää vaan jatkaa yritystä. Tuo nyt ol ivarmana ihan hölmö ajatelma, muta tuli vaan mieleen kun yöllä valvoin.
Hyvää viikonloppua! =)
oviksen jälkeen nykyään. Ekassa yrityskierrossa ihan samoja oireita kun sinulla Biamin. Nyt toisessa lisäksi palelin kovasti ja kierto venähti 32 päivään, joten luulin tosiaan jo olevani raskaana (en kyllä testannut) sitten alkoi vuoto ja melkein kuin supistuskivuilla. Siksi uumoilen oisko ollu aikainen keskenmeno. Mutta tosiaan nämä oireet oviksen jälkeen olleet ihan samoja. Meillä ihan luomusti mennään, joten ei mitkään lääkkeetkään voi vaikuttaa. Itse kanssa ajattelin jos näin vanhempana oireet alkaa olla voimakkaampia.
Kiitos sinulle Emmasofi. Aina helpottaa kun kuulee ettei ole yksin oireittensa kanssa. Toki en kenellekkään mitään negatiivisia oireita toivo, mutta oma mieli keventyy, kun tietää ettei ole ainoa. Sitä alkaa pikku päässään vatvoa syövät ym. kun oikein masispäivä iskee.
Minä olin kanssa pari kertaa aivan varma, että oireet johtuu raskaudesta. Kaverini, kenellä on paljon tietoa raskausasioista, kertoi ettei raskausoireet voi alkaa heti oviksen jälkeen. Vasta kiinnittymisen jälkeen mahdollista, koska silloin vasta hormonimuutos alkaa. Tuossa taitaa olla kovasti perää. No mutta me kaikki ollaan omia yksilöitä ja kaikilla omat oireet ym. Tosin tällä hetkellä olen melko varma ettei hedelmöitystä ole tapahtunut, kp19/23-25 ja tänään pinna ollut tosi kireällä -taitaa olla täti tulossa kylään :-(. Toivottavasti olen väärässä!
+++plussatuulia kovasti kaikille- josko talvimyrsky toisi monelle hyviä uutisia :-)+++
Tämä kierto menee näköjään paljon helpommin, ei ole niin isoja paineita kuin viime kierrossa.
Ikävänä puolena voin sanoa, että mulle on tullut fiilis, etten kyllä onnistu raskautumaan tänä keväänä, näillä clomeilla =( Mistä lie tuli ja päätinkin jo, että jos näin niin sitten annetaan ajan kulua ja katsotaan mitä käy, onnistuihan se viimeeksikin ilman konsteja vaikka se yli kaksi vuotta veikin ja vaikka lopputulos ei sitten ollutkaan kovin iloinen. Mutta tappio mielialalla mennään täällä, kaipa se on vaan itsesuojelua.
Ja kaikki päätöksethän on tehty rikottaviksi =D
Ja ovisoireista kyselyä oli, mulla on ollut tosi heikkoja oireita ja no kiertokin on ollut mitä sattuu niin... Enpä ole kovin tietoinen niistä. Nyt clomien aikaan oli kyllä ihan selkeät oireet mutta ei kovin voimakkaat.
Okei, kohti uutta viikkoa pikkuhiljaa!
Rilla-ma-rilla
Mä kirjoitan vielä tähän pinoon, ku on meilkein yö vielä. En jaksa alkaa uutta pinoa alottelemaan..
Töihin lähtö ottaa niiiiiin paljon päähän! Mies oli viikonlopun töissä ja nyt jää lasten kans kotiin ja mä vuorostani lähden töihin. Ei kyllä huvittais pätkääkään. Motivaatio loppu siihen, ku sais tietää et vaihdan työpaikkaa.
Kirjottelin aiemmin et vauvakuume oli vähän tauolla, ku muuta mielessä niin paljon.. nyt oviksen aikoihin tilanne on taas toisin. Kummasti se hiipii vaan mieleen koko ajan.. Olis se niin ihanaa saada pieni nyytti syksyllä kainaloon!
Sori omanapaisuus.. Töihin lähdettävä..
Plussaonnea kaikille meille!
iiiik kp 15/27-33
Eilen illalla pomppas lämpö yks kaks 37.3. Olo oli kipeä ja nuutunut. Ajattelin, että nyt alkaa mulla se kuumetauti, joka lapsilla on ollut, mutta ei. Aamulla heräsin olin ihan hikinen. Lämpö 36,7. Edelleenkään ei näy menkkoja nyt kp 32. Kuitenkin ovulaatio oireet tuntuivat kp9 ja nyt taas viikonloppuna tuntui oireita. (Lima+ mahaa nipisteli) Olisiko tämä nyt merkkinä vihdoin ja viimein alkavista kuukautisista? 2 testiä olen tehnyt ja ovat negaa. Makuukammarissa on ollut hiljaista, että mahdollinen raskaus olisi näkynyt jo testeissä. Tää hikoilu on ihan kamalaa. Tulee mieleen synnytyksen jälkeinen " vaihdevuosihikoilu" . Yleensä mulla on lämmöt alle 36- 36,2.
Sori tää valitus, mutta oli pakko purkautua. :(
vaikka uusi pino onkin jo tehty.
vii2: Mulla yleensä on kauhea hiki yöllä pari päivää ennen kun menkat alkaa. Ja menkkojen aikana.
Toivotaan, että sinulla tarkoittaisi muuta. +++ ! =)
järki katoaa jonnekin tässä kuumeilussa. Mä odotan edelleen niitä ensimmäisiä menkkoja kierukan poiston jälkeen. Viime viikolla oli jo oireita, mutta ne katos. Raskaana en ole. Tein testin tänään ja se oli nega. Kaipa ne sieltä ilmestyy. Kai tää lasten sairastelukin ja yövalvomiset voi vaikuttaa niihin. Lapset jo kuudetta päivää sairaana. :(