Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus 2009

Vierailija
18.11.2008 |

Onko kukaan nähnyt mistä värimaailmasta vaatteet uudessa pakkauksessa on? Onko mitään"uutuuksia" mukana? Olisko missään kuvia nähtävillä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella tyytyväinen olen siihen että sainkin vanhan pakkauksen. Uudessa on värimaailma jotenkin sellainen ettei niin kiva kuin vanhassa (esim harmaa haalari...). Aivan ihania vaatteita kaikenkaikkiaan! :))

Vierailija
22/28 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin se makuupussi! Taitaa olla samanlainen kuin vuonna 82 vain eri värinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiketi jossain täällä Vauvankin sivuilla. Niin yleiskuva kuin kuvatja tiedot yksittäisistä vaatteista.

Vierailija
24/28 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/28 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain väreistä. ÄP:n saa ilmaiseksi. tai sit saa sen 140euron ilmaiseksi. miettikää vaikka amerikkaan jossa kaiken pitää ostaa itse. olkaa kiitollisia että asutte suomessa.

Vierailija
27/28 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän tehdä heti toinen lapsi, että saisi noita vaatteita.. =) Varsinkin niiden raitapotkareiden takia kannattaisi...

No ei, mut mun mielestä tosi kivoja, neutraaleita vaatteita, varmaan sopivat moneen makuun. Makuupussi on ihana!

Vierailija
28/28 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli aikaisemmissa pakkauksissa meillä ehkä käytetyin vaatekappale. Täällä etelässä kun ei enää kovin kylmäksi mene niin kevyttoppiksella ja makuupussilla pääsi pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä