Äitiyspakkaus 2009
Onko kukaan nähnyt mistä värimaailmasta vaatteet uudessa pakkauksessa on? Onko mitään"uutuuksia" mukana? Olisko missään kuvia nähtävillä?
Kommentit (28)
Ja varsinkin se makuupussi! Taitaa olla samanlainen kuin vuonna 82 vain eri värinen :)
Ja kaiketi jossain täällä Vauvankin sivuilla. Niin yleiskuva kuin kuvatja tiedot yksittäisistä vaatteista.
jostain väreistä. ÄP:n saa ilmaiseksi. tai sit saa sen 140euron ilmaiseksi. miettikää vaikka amerikkaan jossa kaiken pitää ostaa itse. olkaa kiitollisia että asutte suomessa.
Pitäisköhän tehdä heti toinen lapsi, että saisi noita vaatteita.. =) Varsinkin niiden raitapotkareiden takia kannattaisi...
No ei, mut mun mielestä tosi kivoja, neutraaleita vaatteita, varmaan sopivat moneen makuun. Makuupussi on ihana!
se oli aikaisemmissa pakkauksissa meillä ehkä käytetyin vaatekappale. Täällä etelässä kun ei enää kovin kylmäksi mene niin kevyttoppiksella ja makuupussilla pääsi pitkälle.
Ja todella tyytyväinen olen siihen että sainkin vanhan pakkauksen. Uudessa on värimaailma jotenkin sellainen ettei niin kiva kuin vanhassa (esim harmaa haalari...). Aivan ihania vaatteita kaikenkaikkiaan! :))