Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannataisiko ostaa Peak Performancen parkatakki 70%:n alesta?
27.01.2008 |
Alkup hinta 270! euroa, aika hurja hinta.
Onko tuo PP miten hyvä vaatemerkki?
Kommentit (3)
sen ovh oli 380, ja alea vasta -25%. Yritin tingata -40% ja olisin sillä ostanut heti, mutten saanut kauppoja syntymään :-(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinasin ostaa untuvatakin, mut tuo parka on enempi näille nykyisille talvikeleille parempi. ap.
Alue: Aihe vapaa
Itiksen Intersportista, en kyllä tiedä onko enää jäljellä, eilen oli vielä...
Hintaa jäis n 80 euroa tuon alennuksen jälkeen, mut kansisko...? ap.