Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä " uima-apu" paras 3.v:lle?

Vierailija
27.01.2008 |

Menemme kylpylään, jonka lastenallas kauttaaltaan 70-90 cm syvä eli aika syvä siis. Tähän asti käytössä ollut tavallinen uimarengas tai kellukkeet, minkälaisia ovat " uimapaidat" tms. liivin näköiset päälle puettavat uimavälineet? Tuntuvat turvallisemmilta kuin rengas / kellukkeet, jotka voivat irrota päältä (toki lasta valvotaan joka hetki...). Mikä tämän " paita-/liivimallin" nimi on, mistä niitä saa? Kokemuksia? Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai uimaliivi, esim. Nuppuliina-nettikaupasta.

Vierailija
2/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa oikeaan uima-asentoon ja kun lapsi alkaa oppia niin voi pikku hiljaa vähentää ilmaa.

Näitä myydään ainakin Citymarketissa. Itse taisin ostaa sen Intersportista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yllättävän hyvä. Meillä sitä käyttää 5v (joka melkein osaa uida) ja 3v.

Pitää lasta oikeassa asennossa ja pään pinnalla.

Vierailija
4/4 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin se kun oli 3v (nyt 5) eika ole muita apuja sen jalkeen huolinut eli itse kokee sen parhaaksi. osaa nyt jo tosin pienen patkan uida itsekin, mutta tuo liivi on ollut ehdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi