Seuraavalla kerralla toimin kyllä toisin
Olipa vissiin joku " masentunut mamma" uimahallissa 5 v melko pulskan pojan kanssa. Itse olin 1 v:n ja 3v:n kanssa lastenaltaalla. Meidän isompi osaa sukeltaa, mutta ei uida ja on aika hento.
Vieras vesseli " leikki" koko ajan isompani kanssa, koska oma äitinsä vain istua törötti altaan reunalla - ei ollut elettäkään viettää aikaa lapsen seurassa. Välillä kielsi että ei niin kovasti, kun mun poika painui pinnan alle. Jouduin välillä jättämään 1 v:n altaan reunalle yksin ja menemään väliin. Lopulta valvoja tuli sanomaan pojalle, että toiseen ei saa koskea.
Seuraavalla kerralla en kyllä vaan väistele nätisti vaan täräytän ihan suoraan että mun lastani ei tulla metriä lähemmäksi jos ei osata nätisti leikkiä. Jos mamma vaan tahtoo istua, niin istukoon - mutta mun lapseni ei siitä tartte kärsiä.
Kommentit (3)
Mä olisin kyllä ollu siinä vieressä sen 1 vuotiaan kanssa. Sylissähän se liikkuu vaikka minne. Ja todellakaan en vaan katselisi kuinka joku lapsi upottaa mun lasta.
ei siinä pysy matkassa, kun itte joutuu kyykkimään vedessä 1 v:n kanssa. Pojan uskaltaa kyllä päästää lastenaltaassa kauemmaksikin, koska jalat yltää hänellä kaikkialla pohjaan ja osaa sukeltaa jo useita metrejä.
Mä vaan odotin että se äitikin puuttuisi selkeämmin tilanteeseen, mutta kun ei niin ei. Lopulta me lähdettiin saunaan, palattiin vielä hetkeksi ja sit lähdettiin.
Nää tollot tunki sit saunaankin uikkarit päällä.
Jotkut on niin idiootteja etteivät ymmärrä mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja se näyttää sitten periytyvän.