En ymmärrä miksi ostaa asunto eikä laita sitä sitten nätiksi!
Tämä ajatus tuli tänään päähäni. Hullua maksaa hirveitä summia jostain kämpästä, eikä laita sitä sitten miksikään. Asuu vaan. Sehän se pointti tietysti on, mutta ehkä olen vain kateellinen... asun vuokralla... revenneet tapetit. :D tapettitalon tapetit vain odottavat minua!
Kommentit (5)
ei ole väri ja sisustus silmää!!?? onko sulla stä ap?
ja minulle kodikas on sama kuin nätti...
ei ap
valmis sisustamaan muiden koteja, mutta kyllä osaan nätiksi laittaa. jotenki vaan harmittaa että kodit sitten täyttyy niillä vanhoilla lastulevykalusteilla. mutta olenkin enemmän esteetikko kuin järkeilijä. ja tietystihän se on tärkeintä, että ne itse asukkaat viihtyvät! :)
ap
että tarvitsimme lisää tilaa. Ja vastaavan asunnon vuokraaminen olisi tullut kalliimmaksi kuin ostaminen.
Eli ihan puhdas taloudellinen syy. Ja minusta ei ole taloudellista remontoida ihan vain siksi että " saisi oman näköistä" . Tämä nyt ei mikään hirvitys ollut, mutta jossain vaiheessa teemme jotain kunhan iskee inspiraatio. Toisaalta meillä on valitettavasti aika kallis maku, joten jos aikoisin saada oikeasti oman näköistä rahaa siihen uppoaisi melkoisesti. Enkä toisaalta viitsi hankkia johon en ole erittäin tyytyväinen. Voipahan niilläkin rahoilla lyhentää lainaa.
Asunnossa on paljon muutakin kuin se, kuinka nätti se on.