Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt pussillisen sipsejä, pussillisen missä äxejä, salmiakkisuklaalevyn ja juonut kaksi siideriä

Vierailija
26.01.2008 |

ja oikeesti en syö sipsejä juuri koskaan. Ja karkkia ja suklaatakin hyvin harvoin. Saan varmaan hyvin nukuttua ens yönä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon =) Se on kyllä aika saavutus. Mäkin olen mässäillyt tänään, söin pari suklaapatukkaa ja paksun viipaleen unelmakääretorttua.

Vierailija
2/6 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä vielä ehkä neljäsosa jäljellä... Mutta siis oikeesti tää on järkyttävää. Tällätavalla oon mässännyt ehkä joskus teininä jollain leirillä, jossa tuli syötyä viikon eväät ekana iltana. Yök tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vielä parikymppisenä sipsejä silloin tällöin, nykyään tosi harvoin. Ja jos syön, niin seuraavana aamuna kaduttaa tosi paljon, kun naama on niiden jäljistä todella turvoksissa. Nyt olen 35-vuotias, parikymppisenä edellisen päivän syömiset eivät näkyneet koskaan missään.

Vierailija
4/6 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ois pitänyt ostaa nytkään. Kuolen varmaan tähän suolaan, rasvaan ja sokeriin ens yönä... Pitäisköhän vetää laatat pyttyyn ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
5/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies esim. menee aina laatalle pizzan jälkeen. Eli siis syö illalla pizzan ja nousee yöllä laatalle. Hänellä on tapana ostaa kaupan pakastepizza, johon sitten laittaa lisää juustoraastetta, kinkkusuikaleita ja sinihomejuustoa.

Huvittaa, kun joka kerta hänelle käy sama juttu.

Vierailija
6/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai suklaalevyn tai kulhollisen popcornia. Eikä tuu ees paha olo!

ja btw oon 170cm 53kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi