Näin uimahallissa yhden ainoan normaalivartaloisen,
itseni lisäksi. Kaikki muut olivat pyöreitä/lihavia! Mihin tämä maailma onkaan menossa? Ei näkynyt edes laihoja luikkuja.
Kommentit (25)
Eikä ihme, kun joka paikassa tyrkytetään näkyviin laiheliinimannekiineja, joilla painoindeksi on aivan tajuttoman alhainen. Ei siis ihme, että normaalivartaloisia pidetään nykyisin lihavana, kun missään muualla ei sellaisia näe ilman vaatteita kuin uimahallissa. Puhumattakaan ikäihmisistä ja muista, joilla nykyinen sairas vartaloihanne on vielä kauempana, ja aivan luonnollisista syistä.
Täälläkin on päivitelty sitä, miten Big Brothersin normaalivartaloiset tytöt, joita näytettiin saunassa olisivat muka läskejä. Aika kamalia nämä naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet.
Jos siellä on samaan aikaan joku kyylä, pistän pystyyn oikein shown. Peseskelen riipparini ja ryppyisen mahani ja posliinini oikein antaumuksella, venyttelen saunanlauteilla ja seuraan sivusilmällä, miten kyylän pälli leviää leviämistään. Jos olen jonkun kaverin kanssa, saatan vielä kovaäänisesti keskustella esim miten ihanaa seksiä oli viime yönä ;) Kyylän silmät ovat tässä vaiheessa jo pudonneet kuopistaan, kun se tajuaa, että paitsi etten vetäydy eristyksiin suremaan kroppaani, kehtaan harrastaa myös seksiä.
siellä oli nuori kaunis, todella hoikka nainen, jolla oli tatuointi navan alla vatsassa.
Mahtaa olla kivan näköinen tuo tatska kun on lapset tehty ja muutenkin alkaa maanvetovoima näkymään kropassa. Toivottavasti ei tule saamaan kaksosia, itselläni ainakin jäi monikkoraskaudesta oikein kunnon nahkapussi vatsaan.
ja on vaan niin kade, että toisilla naisilla on rinnat ja lantio..
Pysy kotonas jos et kestä muita ihmisiä, lapsellista nalkutusta!
pesuhuoneessa yksi nuori äiti pienen tyttönsä kanssa pesulla ja katsasti ja suorastaan kyyläsi kaikki ihmiset läpi ja moneen kertaan.
eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin kyylätä toisia ihmisiä????
Itseä alkoi oikeen ällöttämään kyseinen ihminen. Ois tehnyt mieli sanoa sille mut en viittinyt.
Niin ja itse olen raskaana ja minä turpoan alussa joka puolelta. näyttää siltä niinkuin ois möhömaha ja uimarengas ympärillä:)
Olen ihan vasta 10 tai 11 viikolla.