Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vammainen abortoitu sikiö tai myöhäisillä viikoilla

Vierailija
25.01.2008 |

sosiaalisista syistä abortoitu laitetaan? Järjestetäänkö hautajaiset?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä ole edes pitkä aika, ja ihan samanlaisia vauvoja he olivat kuin nykyäänkin abortoitavat!

Ja mitä väliä on edes sillä, onko sikiö syntyessään elävä vai kuollut - kamala juttu iältään lähes elinkelpoisen vauvan abortointi on joka tapauksessa!!!

Ja KYLLÄ, vauva on HÄN, ei " se" .

Vierailija
62/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sairaala, muuten valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä jotta lapsi menehtyy! Tää on totta!!! TErv. kaikenkokenut

Vierailija
64/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä ei tapahdu enää nykyään. Toiset puhuvat koirastaan hän-muodossa ja miehestään se=) joten älä viilaa pilkkua.

Vierailija
65/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkytetäänkö lapsi kohtuun vai kohdun ulkopuolelle.

Vierailija
66/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on hän, mutta abortoitu sikiö ei, eikä kesken mennyt. Olen työssäni tavannut kerran yhden tosi sairaan äidin, joka pakotti muut lapsensa viettämään kesken menneen sikiön syntymäpäivää! no, kuten arvata saattaa, siinä perheessä ei muutenkaan kovin hyvin mennyt. 1 lapsia

kävi siraalakoulua ja muutenkin oli yhtä sun toista mukavaa...

Vierailija
67/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiö tapetaan lääkkeillä kohtuun, ennen kuin äiti sen joutuu synnyttämään.

Käsittääkseni useimmissa aborteissa sikiö joutuu vielä patologin tutkittavaksi. Naurettavia nämä ' minä olen lääkäri' ' luin netistä' ' kuulin kaverilta' -jutut. Samat naamat jauhaa samaa paskaa tietämättä mitään faktoja.

Vierailija
68/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sanot noin ja joku aborteissa mukana oleva sanoo toisin. Kumpi tahansa teistä voi valehdella tai puhua totta.

Vierailija
69/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 16 toimenpiteet, joissa neula työnnetään sikiön vatsaan, laukaisevat hormonaalisen stressireaktion, joka saa aikaan noradrenaliinin erittymisen verenkiertoon. Vastasyntyneillä ja aikuisilla esiintyy samanlaista reaktiota elimistön sisälle ulottuviin toimenpiteisiin

Vierailija
70/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

60, kyllä tapahtuu!!! Voin 100% varmuudella sanoa!!

tästä asiasta ei ole mitään todisteita, en usko.

Pitää kysyä kaverin äidiltä, joka on naistentautien erikoislääkäri. Jotenkin osaan kuvitella sen reaktion :)

Kuten joku aiemmin mainitsi, nää kaupunkilegendat on tosi sitkeää tekoa.

Vierailija
71/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin olen monesti ajatellut, niin moni huutaa sen sikiön oikeuksien puolesta mutta sitten ollaankin vaatimassa ulkopuolisen apua kun itse ei jaksakkaan hoitaa sitä vammaista lasta. Miksi siis haukutaan ja parjataan niitä vanhempia jotka jo aloittaessaan vanhemmuutta päättävät etteivät halua/jaksa vammaista lasta ja seulontojen myötä on mahdollisuus sellaiset sikiöt abortoida.

Minä kuuluun siihen ryhmään joka tulee abortoimaan sikiön jos sillä todetaan vamma jonka vuoksi ei kykene itselliseen elämään. Enpähän sitten ole huutamassa yhteiskuntaa ja teidän verovaroja apuun kun en jaksakkaan sitä lasta hoitaa. Sillä se ei ole kenenkään muun asia hoitaa sitä vammaista lasta kuin sellaisen joka sen halusi synnyttää. Saa vaan miettiä kuka sitä lasta hoitaa jos elää vielä kun vanhemmat on haudassa ja kenen varoilla sekin sitten tehdään.

Vierailija
72/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vannoa että tämä on totta!!

Vierailija
73/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti olis hyvä, vaan terve lapsipa synty - mutta pääasia että sä saat aborttis

Vierailija
74/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se sikiö siitä " maljasta" kipataan sinne biologisen jätteen roskikseen ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin jos on hengissä koska kukaan ei kestä katsella vauvaa pyristelemässä henkihieverissä silmiensä edessä tekemättä mitään.

Vierailija
75/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nykyaikana yhteiskunta antaa liikaa apuja. Varataan viikko-osake jostain hoitolaitoksesta jotta vanhemmat pääsee lomalle lapsestaan. Jos palattais takasin siihen aikaan jolloin perhe hoiti itse vammaisen lapsen ja apuja yhteiskunnalta ei tullut, niin taitas useampi vammainen lapsi jäädä syntymättä.

Vierailija
76/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku lääkäri tai sairaanhoitaja kertoo tuollaisia asioita, jos ne eivät ole totta? Miksi jopa useampi sanoo samaa? Kaikkea epämiellyttävää ei voi noin vaan leimata legendaksi. Joskus on vain hyväksyttävä että kaikki ei ole ruusunpunaista.

Vierailija
77/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheen mahdollisuus on molempiin suuntiin. Hoidatkos/adoptoitko sitten mun vammaisen lapsen jos päätänkin etten käytä seulonta mahdollisuutta hyväksi. Aborttiahan ei hyväksytä vaan lapsihan pitää antaa vaikka adoptoitavaksi kuten tällä palstalla on niin mainiosti opastettu.

Vierailija
78/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatavista avuista? Että yhteiskunnan varojen säästämiseksi pitäisi abortoida? Toivottavasti et sitten ikinä sairastu jonka hoitoon tarvitset kalliita lääkkeitä (joista kela korvaa suuren osan) tai makaa vuosikausia petipotilaana jossain laitoksessa käyttäen yhteiskunnan rahoja!!

Vierailija
79/123 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa uskon? Jos oletetaan että kumpikin on lääkäri.

Vierailija
80/123 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Virheen mahdollisuus on molempiin suuntiin. Hoidatkos/adoptoitko sitten mun vammaisen lapsen jos päätänkin etten käytä seulonta mahdollisuutta hyväksi. Aborttiahan ei hyväksytä vaan lapsihan pitää antaa vaikka adoptoitavaksi kuten tällä palstalla on niin mainiosti opastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä