Säälin lapsia joilla on reimatecit :(((
Kertoo vanhemmista aika paljon.. Ja tyylistä kasvattaa lapsia..
Kommentit (30)
sen että vanhemmilla on rahaa ja ne haluaa pitää lapsensa lämpiminä ja kuivina. onhan se kieltämättä törkeetä.
Ilmeisesti itselläsi ei ole varaa ostaa lapselle parasta. On kokeiltu Travallet ja Lassiet ja Rasavilit ja kyllä Reimatec rules!
En tahdo sotkea heitä mihinkään massahysteriaan. ap
On tainnut jäädä jokin lääke ottamatta...
tänäänkin lapseni pääsi juoksemaan, kierimään maassa ja kiipeämään loskaisen lumikasan päälle, koska meillä oli ihan tavallisella kauppareissulla R-tec päällä. Mitään kurahousuja en olisi päälle riipinyt kauppareissulle, mutta Reimatecin ansiosta tuo onnistui. Olisi onnistunut myös jonathanilla, remulla yms, mutta Reimatecissa oli kivoin väri.
Pitäisikö ilmoittaa lapseni lastensuojelun asiakkaaksi nyt heti, päivystysaikaan?
millaiset vanhemmat sinä ajattelet lapsellani olevan kun näet lapseni reimatec haalarissaan?
Miksi lapsiamme pitäisi sääliä? Ei kai nyt mitään Reimatec-fanaatikkoja oikeasti pilvin pimein ole..
Oon köyhä kotiäiti vaan ja mieskin duunariiii, silti käytetään reimatekkiiii.
Minä tilasin lapseni haalarin Norjasta, mikä on kaksi kertaa kalliimpi kuin reimatec. Ja sata kertaa parempi! ap
olemme huomattavasti keskivertoa varakkaampia.
Niinkuin joku yllä sanoikin, että heillä on reimatecit vaikka ovat köyhiä.
Reimatec-lasten vanhemmat kun luulevat, että perhe vaikuttaa varakkaalta kun muksulla on reimatec päällä :((
Tämä minua juuri surettaa. Köyhät tuhlaamassa reimateciin jotta vaikuttaisivat rikkailta. ap
minä taas säälin lapsia, joilla on vahemmat, jotka säälivät muiden lapsia sen takia, että heillä on reimatecit ja ylipäänsä jaksavat kiinnittää huomiota muiden vanhempien lasten vaatteisiin.
voinko tulla puistoon, jos lapsellani on Lassie päällä, ilman, että säälit mua.
A) Miksi kenenkään pitäisi vaikuttaa varakkaalta?
B) Jos varakkuutta jostain mittaisi, niin ÄO alle 100:lla ehkä lapsen haalarimerkin perusteella. Haalareita nyt saa kuka tahansa, vaikka osamaksulla Hobby Hallista. =D
Säälit sitten minuakin, kun mulla on Reimatec ulkoilupuku aikuisille.
vastaantuleva tiedä, että lapsellani on laatuhaalari Norjasta, mikä maksaa tuplasti enemmän kuin reimatec!
Joten minulla ei ole tarvetta ylpeillä rahoillamme, kun eihän kukaan tiedä kuinka arvokas haalari on kyseessä! ap
Lähtekäämme siis joukolla maailmalle etsimään vielä tuntemattomia laatumerkkejä ;)
" huomattavasti keskivertoa varakkaampi"
Hih, hah, heh, et taida viitsiä ihan ystävillesi kyseistä asiaa mainostaa. *nauraa*
Miksi muuten kuvittelet, että minulla köyhällä olisi tarvetta vaikuttaa rikkaalta?? Ei se raha tee onnelliseksi ja sitä on niin köyhä, kuin miltä itsestä tuntuu.
Vierailija:
olemme huomattavasti keskivertoa varakkaampia.Niinkuin joku yllä sanoikin, että heillä on reimatecit vaikka ovat köyhiä.
Reimatec-lasten vanhemmat kun luulevat, että perhe vaikuttaa varakkaalta kun muksulla on reimatec päällä :((
Tämä minua juuri surettaa. Köyhät tuhlaamassa reimateciin jotta vaikuttaisivat rikkailta. ap
mutta Reimatec on parempi jättää kotiin ;)
Ihana oot ;)
kun lapsella on sen Reiman lisäksi Lassie ja Legokin. Onko yhtä paha vai vielä huonompi ;)
Olisi kiva kuulla, niin tietäisin, kuinka alas pää kannattaisi painaa lasta hoitoon viedessä. . .
Onneksi sentään toi Lassie on useiten hoidossa. Pitänee kai toivoa, että kohtaamme silloin. Vai , onko toi Lassie yhtä paha?