Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen deitti-ilmoituksen miehesi tekisi, jos

Vierailija
25.01.2008 |

haluaisi pettää sua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan unelmieni naista, oletko se sinä?

Sinä nainen iältäsi 18-35, hoikka, kaunis, brunette.. jos sinulla ei ole omia mielipiteitä, jaksat siivota aamusta iltaan, peset pyykkini, teet ruokani, hoidat tarvittaessa lapseni, hierot minua iltaisin, tuot oluet ja pikkupurtavat tarjoiltuna eteeni, paijaat ja lällytät, suostut seksiin aina kun nipistän takapuoltasi.. Silloin se olet sinä!

Vaimoni ei minua ymmärrä.. toivottavasti sinä ymmärrät. Nyökyttelet ja kuuntelet, etkä koskaan sano sanaakaan. Suuhusi sopii vain yksi asia.. ja se ei ole HK: sininen ;)

Minusta saat ihanan miehen, josta ei paljoa vaivaa ole.. olen tyytyväinen kunhan palvelu pelaa, sohva on pehmeä ja olut on kylmää. Ainoa vaatimukseni on, että telkkaristasi näkyy Urheilukanava.

Vierailija
2/3 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kakkosen mies ei sentään oikeasti ole noin törppö... Avasin ketjun, kun luulin otsikosta ei näkynyt kuin alku. Olis hauskaa miettiä, millaisen deitti-ilmoituksen mieheni tai minä tekisimme, jos olisimme SINKKUJA. Mutta tohon pettämispelleilyyn en taida lähteä mukaan, sori. Tiukkis vissiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinen kertoa, että harkitsen eroa. Vakavasti.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme