Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua mun mies ampuu mut

Vierailija
25.01.2008 |

meillä 3vkoinen tyttövauva ( esikoinen poika ) ja meitsi hiukkasen seonnut vaal punasiin pikkuvaatteisiin. Tajusin just että mulla huutonetissä 130e tarjouksia sisällä.. mun mies ampuu mut jos voitan ne kaikki.. kaikki on viel kokoa max 68cm. olen siis pimahtanut.

ja eikun netti pois multa;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois lapsi tuollaiselta !!!!!!!

Vierailija
2/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Björkvistit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta ole aika dorkaa porukkaa? Molemmat.

Äiti nyt on oman lausuntonsa jo antanut mutta kyllä lapsen isää?kin voi epäillä jos äiti pelkää hänen AMPUVAN häntä aseella päähän.

Vierailija
4/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikait se ny mau ammu. Kuhan on sanonta.. naureskelen itsekin itselleni kun olen niin höpsö kun sain sen prinsessan prinssin lisäksi. Puol vuotta hiplasin vaal pun vauvan vaatteita kaupassa kun en uskaltanut ostaa kun en tiennyt kumpi tulee. ja nyt sitten lähti lapasesta. so what. Ei me nälkään kuolla yhestä satasesta.. sitä paitti kierrätys kunniaan, noihan ois ollu monen sadan euron kaupat jos ois uutena ostanut. Lähinna huvittaa se että ei varmaa eees ehitä käyttää kaikkia. mutta pistän sit kiertoon.

Sorry ap on materialisti. ja mun tyttövauva on ihana!!!!!!

Vierailija
5/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

krijotat tsi hounosti

Vierailija
6/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sain sen prinsessan prinssin lisäksi.

Vierailija
7/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan on taas porukkaa liikkeellä?? ettekö muka koskaan sekoa itse jostain jutusta, varsinkin ihanista vauvoista?? sekosin ihan samalla tavalla kun odotin mun poikaa. taisin olla 4kk raskaana kun ostin sille ekat pikkuautot, silloinkin mun mies vain nauroi että noitahan me just ekaks tarvitaan..;) mitäs sitten. Mä haluan ainakin mun lapsille kivoja juttuja. nytkin vain odotan että typy kasvaa ja päästään pinnikauppaan ja saan askarrella sille nukkekotia. kiiltokuvat ja paperinuketkin on kaikki mun vanhat säästössä, samalla tavalla kun oli mun omat vanhan pikkuautot. Musta on ihanaa kun on lapsia!! ja haluan myös pukea ne nätisti funkisti kivasti. jos te ette.. se on teidän asianne.

ja mun lapset todellakin on kuninkaallisia mun silmissä!!!

kiitos ja niiaus. juu en osaa kirjoittaa olen vain tyhjäpää kotiäippä äitiyslomalla..

Vierailija
8/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos se sun tyttösi haistattaa pitkät niille pinneille ja paperinukeille, ja haluaakin autoradan ja skeittilaudan?

Vierailija
9/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis miten?

kuulostaa pahasti siltä, että juuri tyttövauvaa olet aina halunnutkin... sääli poikaa! =/

Vierailija
10/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämä niin vakavaa ole.

Vierailija
11/11 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta on ihanaa kun on lapsia!! ja haluan myös pukea ne nätisti funkisti kivasti. jos te ette.. se on teidän asianne.

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän