Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mies kuvittelee olevansa nainen. Täytyykö minun käyttää hänestä naisen nimeä?

Vierailija
20.03.2026 |

Mies ilmoitti tahtovansa, että häntä kutsutaan jatkossa naisen nimellä, ja paperit uuden nimen ja sukupuolen virallistamiseksi odottaa käsittelyä.

Täytyykö minun mennä mukaan häneen sateenkaaripsykoosiinsa ja kutsua häntä jatkossa naisen nimellä, vaikka olen tuntenut hänet miehenä jo kauan ja hän on edelleen fyysiseltä olemukseltaankin ilmiselvä mies? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin samalla nimellä. Sanoisin että heti kun näytteessä näkyy ettei Y kromosomia ole niin palataan asiaan sen jälkeen. Vaikka sialle laittaisi huulipunaa ja korvakorut, sika se on silti. 

Vierailija
2/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä mitä haluat, tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun ihmisiä niillä nimillä, joilla he haluavat tulla kutsuttavan. Sitä sanotaan kunnioitukseksi. 

Vierailija
4/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu hullulle ollenkaan.

Vierailija
5/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna tai puppa, ihan sama.

Vierailija
6/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö ei ole psykoosissa, vain ainostaan sinä, joka et ymmärrä näitä asioita, jos olet oikeasti aikuinen ihminen. Pahimmillaan tämäntyyppisen käytös voi ajaa ihmisiä itsetuhoiseen toimintaan.  Mikäli olet teinitrolli, eli älä viitsi leikkiä näillä asioilla. IP-osoitteesi on hyvinkin helposti selvitetettävänä tämänkin kautta.

Vierailija
7/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alta nelikymppinen työkaveri, joka vaihtoi oman tavallisen nimensä hyvin erikoiseen nimeen. Sanotaan vaikka että nimi oli Markku ja uudeksi nimekseen otti Meteli. Nimet eivät olleet nuo, mutta ikään kuin filosofisesti samantapaisia. Itse en kokenut mitään ongelmaa siinä, että siirryin parhaani mukaan käyttämään valitsemaansa uutta nimeä ja samoin taisi ajatella koko työyhteisö. Tietenkin vanha nimi lipsahti jonkun aikaa aina välillä, mutta nyt on jo vuosia kaikki käyttäneet uutta nimeä.

Vierailija
8/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kutsun ihmisiä niillä nimillä, joilla he haluavat tulla kutsuttavan. Sitä sanotaan kunnioitukseksi. 

Minä kutsun ihmisiä vittunaamoiksi ja ihmettelen sitten, miksei minulla ole kavereita.

Vierailija
9/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan taas että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.

Vierailija
10/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen henkilö ei ole psykoosissa, vain ainostaan sinä, joka et ymmärrä näitä asioita, jos olet oikeasti aikuinen ihminen. Pahimmillaan tämäntyyppisen käytös voi ajaa ihmisiä itsetuhoiseen toimintaan.  Mikäli olet teinitrolli, eli älä viitsi leikkiä näillä asioilla. IP-osoitteesi on hyvinkin helposti selvitetettävänä tämänkin kautta.

Alatko uhkailla ihmisiä vai mitä tuolla ip-osoitehöpinälläsi meinaat?

eri

Vierailija
11/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi enää missään tekemisissä, joten ongelma poistuisi.

Vierailija
12/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
13/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan pelottelet. Käytän TOR-verkkoa ja pre paid liittymää, jonka olen ostanut käteisellä samoin kuin käytetyn nettipuhelimeni. 

Vierailija
14/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sanot suoraan että lopettaa sen sekoilun, tuo ei ole enää muotia. Miehenä on muutenkin etuoikeutetussa asemassa. 

Vierailija
15/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan taas että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.

Näinhän se juu tosiaan meni. Mut sen korjaan, että oletettuja henkilöitä  kyllä oli ja on edelleenkin ja sukupuolellisiakin, mutta siitä johtuen ei kannata olettaa mitään. 

Aikamoinen epeli se Mari. 

Vierailija
16/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kannattaa katkaista välit aikuislapseen joka leikkii roolileikkejä vielä aikuisena.

Vierailija
17/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu häntä naisen nimellä kuten hän tahtoo. Psykoosissa olevien harhakuvitelmia ei muutenkaan pidä yrittää oikoa. 

Vierailija
18/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että on ihan tuomioita annettu kunnianloukkauksesta, jos nimittelee vastoin ihmisen virallista siis juridista nimeä ja sukupuolta. Laki on hyvin selkeä tässä. 

Vierailija
19/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu häntä naisen nimellä kuten hän tahtoo. Psykoosissa olevien harhakuvitelmia ei muutenkaan pidä yrittää oikoa. 

Alanuoli tuolle osalle jonka mukaan sekopäiden leikkeihin lähdetään aikuisena mukaan.

Vierailija
20/27 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin, että on ihan tuomioita annettu kunnianloukkauksesta, jos nimittelee vastoin ihmisen virallista siis juridista nimeä ja sukupuolta. Laki on hyvin selkeä tässä. 

Niin mikä laki? Ei taida olla sellaista Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme