Osaisko joku auttaa? Open office? Mun pitäis muokata yhtä ilmoitusta.
En ole ikinä muokannut mitään ja en ymmärrä tästä yhtään mitään. Avaan tuon muokattavan sivun niin se aukeaa open offiselle. Sain jo muokattua tekstiä, joka on vaakaan kirjoitettu, mutta sitten pitäisi vielä muokata tekstiä ja sitä varten pitäisi sivua kääntää, mutta en osaa kääntää sitä.
Kaikki neuvot otetaan vastaan. Kiitos.
Kommentit (4)
No siksi kun osa tekstistä pitäisi olla vaakaan kirjoitettu ja osa pystyyn.
kiitos.
Sivun voit kääntää pystysuorasta vaakasuoraan menemällä Format > Page > Orientation: landscape. Vai mitä mahdoit tarkoittaa?
Pystysuoraa tekstiä saat maalaamalla ensin tekstin ja sitten menemällä Format > Character > Position > Rotation/scaling: 90 tai 270astetta.
Ei välttämättä tarvi siis sitä koko paperia kääntää, ellei tarkoituksena ole nimenomaan vaakasuuntainen papru.
Mulla on tää ohjelma suomenkielinen, joten en osannut yhdistää noita sanoja... Sori, että oon vähän tyhmä. Mutta kiitos kuitenkin avusta. =)
Vierailija:
Sivun voit kääntää pystysuorasta vaakasuoraan menemällä Format > Page > Orientation: landscape. Vai mitä mahdoit tarkoittaa?Pystysuoraa tekstiä saat maalaamalla ensin tekstin ja sitten menemällä Format > Character > Position > Rotation/scaling: 90 tai 270astetta.
Ei välttämättä tarvi siis sitä koko paperia kääntää, ellei tarkoituksena ole nimenomaan vaakasuuntainen papru.
Miksi sivua pitää kääntää?