Mies : kehtaatko ostaa
Kommentit (13)
Mitä kehtaamista siinä on? Aivan kuin noin vahvasti ihmisen perusbiologian tärkeimpään asiaan liittyvässä olisi jotain noloa.
Ei ole vaimoa mutta voisin ostaa itselleni jos vain keksisin niille jotain käyttöä.
Kehtaan. En koe hävettävänä elämään kuuluvia luonnollisia asioita.
Olen 53v nainen ja silti nolottaa joka kerran ostaa.
Toivottavasti kohta loppuu tarve ostoksiin.
En! Luulee myyjä että mulla on menkat (näinä aikoina) tai että mulla on nainen ja vielä seksielåmää! Tai naisella menkat!🤢🥶🤯
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaimoa mutta voisin ostaa itselleni jos vain keksisin niille jotain käyttöä.
Minikokoinen tampooni on hyvä blokki nenäverenvuotoon👍
Jos on tarkat speksit lapulla. Merkki, malli, koko ja imuteho.
Jos tiedän täsmälleen mallin, niin ostan. Onneksi hoitaa nuo ostokset pääsääntöisesti itse.
Mun mies ostaa usein siteitä ja pikkuhousunsuojia mulle ja tyttärelle myös, mitäs kehtaamista siinä on.
Vierailija kirjoitti:
kasta viinaan ja tunge ne ....
Vierailija kirjoitti:
Niitä voi käyttää ampumahaavojen ensiapuna. Näin venäläisen upseerin luennon aiheesta.
Kehtaan toki, mutta joku ultimaattisen kastraation kuhnurifiilis hommassa on.
Vähän sama kuin olisi alistettu pyyhkimään terveen aikuisen pyllyä vessakäynnin jälkeen.
Miksei hän pyyhi itse?
Vaimoni käyttää kuukuppia. Ex-tyttöystävälle ostin pariin otteeseen tamponeja, julma savotta löytää oikeanlaisia.