en jaksa ulkoilla lasten kanssa....
ne vaan sotkee taloa nyt. Jotenkin ei vaan jaksa alkaa pukea niitä ja lähteä tonne liukastelemaan... Ruokakin pitäisi tehdä...
Väsyttää. En jaksa kyllä ryhtyä mihinkään.
Olen varmaan maailman huonoin äiti.
Kommentit (8)
isommalla on kuumetta toista päivää ja on kyllä tylsää olla koko päivä sisällä.... Pakko oli eilen mennä heti pihalle lumitöihin kun mies tuli töistä että saa happea ;=)
hieno ilma olis kyllä, liukasta kylläkin. mutta en jaksa lähteä ulos, enkä tehdä mitään muutakaan. myöskin luuseriäiti. no ehkä huomenna sitten.
mies näkisi tän touhun, se laittaisi mut kyllä heti töihin :D
Vaikka onkin vauva 4kk.... ja kaksi isompaa.
Ulos on mentävä joka ikinen aamupäivä. Se ei passaa täällä että käy iltapäivällä tai alkuillasta. Eiku laiskuushan täällä nimenomaan onkin hyväksytty syyksi olla menemättä ulos. Se ei passaa että kyseessä on perheen tapa, tottumukset, järjestelyt yms. Lasten ulkoilu muulloin kuin aamupäivällä = ei ulkoilua ollenkaan. En kyllä älyä minkä laskuopin mukaan, mutta niin täällä väitetään! :)
nuorempi nukahtaa kyllä ihan kunnolla (2v) mutta isompi ei varmaan nuku (4½v)
mulla ois kauhee siivous urakka edessä.
mies ilmoitti että työkaveit tulee iltasella saunomaan jne...
Minä en aina mene lasten kanssa ulos. Mittareita siihen, mennäänkö vai ei, ovat se, miltä tuntuu ja miten luulee tuntuvan jälkeenpäin.
Esimerkiksi jos tiedän, että jälkeenpäin tuntuu hyvältä, niin sitten lähdemme ulos, vaikka laiskottaa.
Jos ei ole rahaa ja ruoka-aika on jo käsillä, silloin on parasta keskittyä ruoan tekemiseen ja jos sen jälkeen jaksaa, niin mennään ulos. Niinpä ulos saatetaan mennä (jos mennään ollenkaan) vasta kolmen aikoihin, koska meillä syödään myöhään.
Jos on rahaa ja ruoka-aika on käsillä, niin voidaan me mennä jonnekin ulos syömään. Tätä tapahtuu harvoin, mutta joskus kuitenkin. Autottomana tässä hoituu ulkoilu samalla, koska joudumme kävelemään ja odottelemaan busseja jne.
Joskus vaan ei ole fiilistä lähteä ulos tai on niin väsynyt muista syistä, että tietää, että ulosmeno itsesään ei piristä. Silloin emme mene ulos.
Minulle joskus yhden päivän laiskottelu auttaa siihen, että seuraavana päivänä siivoan sitäkin paremmin ja tehdään kaikkea kivaa tuplasti enemmän.
mennä jonnekin syömään tai avoimeen tai mihin vaan!
Mutta kun asumme maalla eikä ole autoa.
En oikein keksi tuolla pihalla tekemistä!
Yritetään kuvata kameralla, hakea postia, viedä roskia.
Tiedän että lapset riehuu aivan hulluna kohta jos ei mennä ulos.
Nyt menen laittamaan ruuan, sitten vasta ulos ennenkuin tulee pimeää. Muuten nukahdan pystyyn!
Kun en muista milloin olisin kunnolla nukkunut, en todellakaan jaksa alkaa pukemaan.
Halaus sulle!