Petetyt!! Millaista on huomata, että läheisin, luotettu ja rakastettu henkilö
onkin elänyt jo pitkään kaksoiselämää!! Täällä kulkee paljon niitä emäntiä, jotka naivat toisten naisten miehiä. Kauheaa ajatella, miten julmia paskoja jotkut naiset voivat olla! Miltä tuntuisi saada tuollainen taakka omaan niskaan?? Monesti näen unia, että miehellä on ollut pitkä suhde johonkin toiseen ja jättää oman PERHEENSÄ sen takia. Jo pelkkä unikin on KAUHEA:( Te, jotka olette kokeneet tämän oikeasti, niin oliko vaikea sitten tajuta, että tuo äijä oikeasti pettää?!?!? Mikä saa miehen menemään vieraisiin??:( Ja miksi pitää perustaa suhde ja UHRATA OMA PERHE???:(
Kommentit (6)
En pystynyt viikkoon syömään, tuskin edes hengittämään. Olin niin poikki ja rikki, että pyysin miestäni lähtemään lasten kanssa naikkosensa luokse. Ajattelin, ettei minusta siinä mielentilassa olisi ollut neljän pienen lapsen yksinhuoltajaksi. Mies kuitenkin lopetti suhteen ja jäi perheen luokse, itki ja katui ja pyysi anteeksiantoa. Vähitellen siitä sitten rakennettiin suhdetta uudestaan. Sataprosenttisesti en enää pysty luottamaan, mutta silti uskon, ettei hän ole tuon jälkeen pettänyt. Siitä on aikaa kahdeksan vuotta ja uusi lapsikin on sen jälkeen saatu.
Siis, oliko mies lähdössä uuden naikkosen luo jo?? Ja olisiko hän ottanut lapset mukaan?? Kauheaa ajatella, että miten pienestä kaikki on kiinni:( Anteeksi, kun utelen, mutta miten sait selville??
Välillä mun mies on todella epäilyttävä ja epäreilu mua kohtaan ja jos kysyn, että pettääkö mua, niin vastaa vain, että: " Millä ajalla" .. Yöt kyllä valvoo:/
ap
Eihän heillä olisi ollut kivaa, jos siinä olisi ollut lapset pyörimässä mukana. Mitä silloin olisi kuhertelusta tullut? Ja mitä tuo nainen olisi tuumannut, kun olisi saanut miehen lisäksi neljä lasta? Ehkä mies tajusi siinä vaiheessa minunkin arvon. Olin kyllä julma, kun sanoin miehelle, että kantakoon vastuun lapsista, mutta minusta mies oli vielä julmempi minua kohtaan. Sairastuin astmaankin noihin aikoihin, kun olin niin uupunut. Ja ihan perinteisesti kännykän tutkimalla sain suhteen selville. - 7
en tiedä tietääkö vaimo, luultavasti aavistelee jotakin, mutta ei halua tietää niin kauan kun mitään vakampaa suhdetta ei ole muihin naisiin. En koe olevani miehen ja hänen vaimonsa/perheensä välissä, mies saa minulta jotain mitä kaipaa ja on tyytyväinen --> eli on iloisempi myös kotona. Ja koskaan en koittaisi varattua miestä yrittää pois vaimoltaa viedä, itse en kaipaa tällä hetkellä mitään vakavaa niin tämä järjestely sopii minulle oikein hyvin
sillä olen se toinen nainen, kamala ämmä ja ties mikä. Tosin en ole kuin kerran ollut varatun miehen kanssa mutta tulen olemaan uudestaankin mikäli tilaisuus tulee (siis saman miehen kanssa, en ole erikseen pelkkiä varattuja miehiä etsimässä)
En ole viemässä häntä vaimolta pois, vaikuttaa oikein mukavalta ja kohteliaalta tyypiltä. Tietenkin hän voi valehdella minulle ties mitä, mutta haittaako tuo kun haluan vain seksiä. Ja niin haluaa hänkin. Onko siis kovin paha jos autamme toisiamme tuossa asiassa?