Muita 3-kymppisia pareja, joilla seksiä max kerta viikkoon?
me ollaan jotenkin tosi ankee pari ainakin seksirintamalla. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta, lapsia kaksi. ja siis seksi on sellasta tasaisen tappavaa tylsää puuhaa, josta puuttuu kokonaan intohimo, ainakin minun osalta. Mies haluaisi useammin, minua ei huvita.:(
Onko muita kohtalotovereita? Ollaanko me jotenkin outoja? Kuitenkin näin nuoria ja seksi nyt jo vähäistä&tylsää....
Kommentit (6)
Meillä yksi pieni lapsi ja toinen tulossa. Aikaa ja energiaa seksiin riittää ehkä kerran kuukaudessa. Halaillaan ja hellitään kyllä muuten. Parempia aikoja odotellessa...
Monesti päivällä voi olla tosi hunajaisia ajatuksia, ja sitten kun kolme lasta on saatu nukkumaan niin onkin ihan tyhjä olo.
Tai sitten niinkuin eilen, että kesken esileikin herää taapero itkemään ja onkin kakannut unissaan housuunsa ja kun hänet on pesty ja nukutettu takas, niin tunnelma ei ole enää ihan sama...
Silloin kun oli vain yksi lapsi, joka nukkui päiväunet, rakasteltiin varsinkin viikonloppuisin päivällä. Päivälempimistä kaipaan tosi paljon.
2 pientä lasta takaa sen, että illalla kiinnostaa molempia enemmän nukkumatti kuin sekstailu. En ole pitänyt asiaa mitenkään huolestuttavana, enemmänkin tähän elämänvaiheeseen kuuluvana.
Silloin kolmekymppisenä ja vielä nyt nelikymppisenäkin.
Mä en vaan jaksa, olen kuolemanväsynyt tai kiireinen 24/7. Mies haluaisi useammin, mulle koko juttu on ajanhaaskausta. Nukun mieluummin
Yleensä seksiä on kerran tai pari kuussa ja voi olla pitempiäkin taukoja. Seksi ei ole koskaan ollut meille kummallekaan kauhean tärkeää ja lasten kanssa ei ole niin helppoa löytää tilaisuuksia, kun mistään pikaseksistä lavuaaria vasten ei kumpikaan tykkää. Mutta sentään seksi on intohimoista ja hyvää silloin kun sitä jaksetaan harrastaa.