Ärsyttää! Äitini lähti meiltä just kylästä...
Puheli meidän 1v2kk kuopukselle " opettelehan nyt puhumaan" " Olet jo noin iso tyttö etkä vielä osaa sanoa mitään" " Älä vingu tuollein vaan sano jotain"
Haistakoon paska koko kurppa!!!
Kommentit (12)
Tunnen muutamankin lapsen, jotka ei ole vielä tuossa iässä puhuneet
ei ap
Minäkin joskus sanon lapselle ihan ystävällisesti että sano äitille, älä önise, vaan sano niin ymmärrän paremmin :)
Omani kuoli pitkän ja vaikean sairauden jälkeen, kun esikoinen oli 8 kk. Tätä nuorimmaista hän ei ehtinyt edes nähdä. On niin ikävä äitiä. Ihmiset, olkaa onnellisia äideistänne!
Jos äitisi olisi elossa niin sinäkin ärsyyntyisit häneen ainakin joskus!
Vai etkö ikinä sano pahasti miehellesi siksi kun joillain ei ole miestä?
Tai etkö hermostu lapsillesi koska joku on menettänyt lapsensa tai ei ole lasta ikinä edes saanutkaan?
kuopus 1v3kk ei myöskään sano vielä mitään, tai ehkä jonkun sortin " kato" osaa sanoa ;) Ymmärtää hyvin puhetta ja jos ei halua/vastaa ei niin pyörittää päätä tai jos haluaa/vastaa kyllä niin nyökyttää. Ei ole käynyt mielessäkään olla huolissaan! Molemmat lähteneet kävelemään 9kk iässä.
Älä välitä puheista!
Mä olisin mieluummin ilman. Kaikki äidit eivät ole hyviä.
tiedän, että kaikki äidit eivät ole hyviä. On monia elämänongelmia ja ns. vaikeita luonteita jne. Olen vain surullinen siitä, jos " turhasta" ja älyttömän pienestä asiasta äitiä haukutaan.
t. ap
kai sanoit äidillesi lapsesi kuullen, että minun lapselle ei noin sanota! Heti täytyy laittaa poikki tuollainen touhu, täsmälleen sillä hetkellä, kun joku päästää tuollaista suustaan. Ja sanoa nimenomaan lapsen kuullen se, samoin kuin sekin, ettei tarvi osata, ja varmasti lapsi oppii puhumaan. Silloin lapsi oppii, miten häntä saa ja ei saa kohdella.
En ikinä kuuntelisi kenenkään suusta tuollaista lapsen vähättelyä!!!!
Ymmärrän ap:n vitutuksen eikä tosiaan kaikki puhu tuon ikäisinä.
Ap, annas kun arvaan, oot perinyt huumorintajun isältäs - eikä sitä paljoa herunut...
:D :D :D
Esikoista yritti aina patistaa liikkumaan, kun se lähti liikkeelle aika myöhään, mutta esikoisessa oli tosi " hienoa" se, että on tosi pienikokoinen.
Keskimmäistä lasta on päässyt kehumaan aikaisen liikkumisen ja puheen kehityksen takia. (tämä lapsi on varmaan äitini unelmien täyttymys).
Kuopuksessa onkin sitten enemmän ja vähemmän vikoja... Ei ole pieni vaan ennemminkin pitkä, ei puhu ja lähti liikkeellekin ihan normaaliin aikaan.
Äiti haluaa saada aina huomiota näillä kehumisillaan :/ Ei paljon tee mieli olla tekemisissä sen kanssa. Voitte varmaan kuvitella minkälainen häpeä minä kun en pärjännyt koulussa nuorena...
ap
Ai-niin, 7 ei muuten tosiaankaan ole ap
Kyllähän tuon ikäisen pitäisi sanoja jo sanoa