syylänpoistovinkit kehiin!
Mun rystyseen on ilmestynyt ällöttävä syylä. Se on mun esikoissyylä, joten kaipaisin nyt tehokkaita keinoja päästä siitä eroon!
Kommentit (47)
Hyvä ja halpa konsti tepsi meillä...syylä oli tosi vaikeessa paikassa, eli ihan ylähuulen yläpuolella.
Kun lapsi oli nukahtanut, kastoin sormenpääni veteen ja ruokasodapurkkiin. Sitten seos syylän päälle. Toistin parisen viikkoa joka ilta. KK:n päästä huomasin, että hups - syylä ei enää olekaan!
Aika moni noista kansanperinnekikoista ja luontaishoidoista tuntuu tepsivän siksi, että syylät lähtee usein ihan itsekseenkin. Ja joku hoito sitten sattuu juuri siihen kohtaan, kun syylät olis muutenkin lähteneet. Mutta saahan itse kukin harrastaa, ei siinä mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:22"]
Mä en ikimaailmassa syöttäisi lapselleni osterivinokaskapseleita tai mitään muitakaan luontaistuotteita. Niiden valmistusta ei valvota järjestelmällisesti, ei ole mitään takeita, mitä aineita niissä on. Ja aika tavallista on, että niissä on terveydelle haitallisia aineita.
[/quote]
ai vaikka ois poltettu, jäädytetty, hierottu rasvoja, pidetty laastareita ym? Poltettujen lasten jalkojenkin kanssa on tosi upeeta. Periaatteessa oon samaa mieltä, mutta en usko että viikon kuuri noita haittaa. Ei varmaan päivittäiseen käyttöön kannata luontaistuotteita, mutta hei haloo! Joku järki tuohonkin! Ne oikeasti auttaa saman tien! Ja nimenomaan syyliin. Lääkäri vinkkasi "ohi kirjanpidon" kun mikään länsimaisen lääketieteen hyväksymä ei auttanut. Vähän sama kun lääkärit määrää mielummin jotain toimimattomia sup-hoitoja aurinkoihottumaan kun betakaroteeni ravintolisänä auttaisi.
t. Osterivinokkaiden alkuperäinen suosittelija
[/quote]
No eipä etuilla. Minä mainitsin ne sienet monta viestiä ennen sinua.
Minulta on hävinnyt syyliä itsestäänkin mutta pari olen hävittänyt Werruxin syylä geelillä joka syövyttää syylää. Hiot syylän vereslihalle laitat geeliä ja puret hammasta niin kauan kuin polttaa eli yleensä jonkun 10 sekuntia. Parin päivän jälkeen tuon toistettuani pari kertaa varpaassani ollut iso syylä irtosi. Yhden syylän olen jäädyttänyt muistaakseni Wartnerin pikkupulloissa myymällä nestemäisellä typellä jota laitettiin syylään pullon suussa olevalla pikkuruisella sienellä.
Aamukaste kun on, sun pitäs mennä veräjältä hakeen sitä kastetta syylälle.
Verruxin ja vastaavat auttavat jalkapohjien syyliin, mutta vaativat sen että sitä kuollutta ihoa ja syylää poistaa kunnolla aina hoitokertojen välillä, muuten hoito on ajanhukkaa ja ainetta voi levittää vaikka kuukausia ilman että syylä häviää. Kirurginveitsi on hyvä väline höyläämiseen, tosin voi vaatia apuria riippuen syylän sijainnista. Sitten höyläyksen jälkeen taas Verruxinia jne. kunnes viikkojen mittaan pääsee tarpeeksi syvälle ja syylän juuren saa kaivettua pois. Tarkkana saa olla, että aine kohdistuu lähinnä syylään tai sitten on pidettävä taukoa välillä, muuten terve iho voi tulehtua.
En lukenut kun otsikon koska aihe ällötti. Onko suomessa muka vielä syyliä? Luulin, että niitä enää korkeintaan jossain afrikan slummeissa.