Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syylänpoistovinkit kehiin!

Vierailija
02.04.2014 |

Mun rystyseen on ilmestynyt ällöttävä syylä. Se on mun esikoissyylä, joten kaipaisin nyt tehokkaita keinoja päästä siitä eroon!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain avun kalaöljystä. Kokeilin kaikki keinot syylän poistoon, ei auttanut. Aloitin kalaöljyt ja siinä sivussa katosi syylä, eikä takaisin ole tullut.

Vierailija
22/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myös sitä tulitikkua. Toimii oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupasta osterivinokas-kapseleita. Lapsella oli jaloissa syyliä, poltettiin lääkärillä, jäädytettiin, kokeiltiin apteekin voiteita eikä mikään auttanut. Juuret jäi ja tuli uusia. Vaikka siis ne POLTETTIIN ja syvälle. Vasta noilla lähti lopullisesti. Suosittelen täydestä sydämestäni niitä.

Vierailija
24/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko noi osterivinokaskapselit maksaa?

Vierailija
25/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan 15-20€. Kannattaa muistaa että syylä on eri asia kuin känsä/kovettuma.

Vierailija
26/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli kolmivuotiaalle kaksi syylää jalkapohjaan. Käytiin oikein lastenkirurgilla varmistamassa diagnoosi. Sanoi että paranee itsekseen. Meinasin kuitenkin kokeilla apteekin salvoja mutta niitä ei saa käyttää alle nelivuotiaille. Ilmastointiteippiin ei lapsi suostunut. Meinasin hioa jalkaraspilla mutta se jäi. Parin viikon kuluttua lääkärikäynnistä syylän ympärys kesi pois ja parin pv kuluttua syylä irtosi. Sama kävi parin vkon kuluttua toisellekin. Joku elimistön oma puolustusreaktio arvelen.

Vierailija
27/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:50"]

Eikö syylän ympäri pitänyt kiertää hevosen jouhi täysikuun aikaan hautausmaalla? Muita keinoja en lähtis edes kokeilemaan.

[/quote]

Kun olin lapsi, äitini kiersi syyläni ympärille punaisen villalangan ja hävitti sitten langan. Syylää oli tätä ennen koetettu poistaa muilla keinoilla siinä onnistumatta, mutta tuo lanka vei koko potin. Poissa on myös syylä pysynyt!

Jälkikäteen olen koettanut udella, mitä sille langalle tehtiin, muttei äiti enää tarkemmin muistanut. Oli joku kansanviisautena kiertänyt keino kuulemma. :)

Vierailija
28/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kokeillu kaikki "poppakonstit" ja sit kun kokeilin syylendiä, lähti kaikki syylät eikä jääny mitään arpia. 

Vierailija
29/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltin juotoskolvilla. Kovimmalla lämmöllä, kapealla teräosalla, pari kolme sekuntia keskelle syylää. Ei liian kauan, ettei ympäröivä iho kärsi. Toisto muutaman päivän kuluttua. Syylä tykkäsi hoidosta paskaa ja hävisi.

Vierailija
30/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako osterivinokas oikeasti tavallisinkiin syyliin? Meillä molluskoihin auttanut tosi hyvin mutta tehoaisko syyllinen?

Onko kukaan muu koittanut tota tulitikkua?

Vierailija
31/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako osterivinokas oikeasti tavallisinkiin syyliin? Meillä molluskoihin auttanut tosi hyvin mutta tehoaisko syyllinen?

Onko kukaan muu koittanut tota tulitikkua?

Vierailija
32/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:57"]

Meillä tuli kolmivuotiaalle kaksi syylää jalkapohjaan. Käytiin oikein lastenkirurgilla varmistamassa diagnoosi. Sanoi että paranee itsekseen. Meinasin kuitenkin kokeilla apteekin salvoja mutta niitä ei saa käyttää alle nelivuotiaille. Ilmastointiteippiin ei lapsi suostunut. Meinasin hioa jalkaraspilla mutta se jäi. Parin viikon kuluttua lääkärikäynnistä syylän ympärys kesi pois ja parin pv kuluttua syylä irtosi. Sama kävi parin vkon kuluttua toisellekin. Joku elimistön oma puolustusreaktio arvelen.

[/quote]

Samaista ilmastointiteippiä suositteli farmaseuttikaverini lapselleni ja niinpä laitoimme sitä jalkapohjaan. Hioimme syylää aina kylvyn jälkeen hohkakivellä ja eräänä kauniina päivänä se oli poissa.

Vierailija
33/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapsena poistettiin laserilla , koska kaikilla muilla keinolla ne kasvoi takaisin ja tuplaantui . Sen jälkeen ei ollut enään

Vierailija
34/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:31"]

luontaistuotekaupasta osterivinokas-kapseleita. Lapsella oli jaloissa syyliä, poltettiin lääkärillä, jäädytettiin, kokeiltiin apteekin voiteita eikä mikään auttanut. Juuret jäi ja tuli uusia. Vaikka siis ne POLTETTIIN ja syvälle. Vasta noilla lähti lopullisesti. Suosittelen täydestä sydämestäni niitä.

[/quote] MInultakin suosittelut Osterivinokkaalle. Itseäni vaivasi päkiässä ajoittain todella kipeä syylä. Noilla kapseleilla se vain lähti pois. Enkä muistaakseni syönyt edes koko pakettia.

Vierailija
35/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri suihkutti nestemäistä typpeä, eli jäädytti. Toimi!

Vierailija
36/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:10"]

Hae apteekista Syylend-liuosta, kerran viikossa laitat sitä siihen syylään niin pääset eroon kyllä siitä muutamien viikkojen kuluessa.

-farmaseutti

[/quote]

Tämä tepsi todella hyvin lapsen kahteen syylään. Suosittelen. Ei käy kipeää ja on todella helppo. 

Vierailija
37/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa syöttäisi lapselleni osterivinokaskapseleita tai mitään muitakaan luontaistuotteita. Niiden valmistusta ei valvota järjestelmällisesti, ei ole mitään takeita, mitä aineita niissä on. Ja aika tavallista on, että niissä on terveydelle haitallisia aineita.

Vierailija
38/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Number 30, that's my boy! Hyvä meininki!

Vierailija
39/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:22"]

Mä en ikimaailmassa syöttäisi lapselleni osterivinokaskapseleita tai mitään muitakaan luontaistuotteita. Niiden valmistusta ei valvota järjestelmällisesti, ei ole mitään takeita, mitä aineita niissä on. Ja aika tavallista on, että niissä on terveydelle haitallisia aineita.

[/quote]

ai vaikka ois poltettu, jäädytetty, hierottu rasvoja, pidetty laastareita ym? Poltettujen lasten jalkojenkin kanssa on tosi upeeta. Periaatteessa oon samaa mieltä, mutta en usko että viikon kuuri noita haittaa. Ei varmaan päivittäiseen käyttöön kannata luontaistuotteita, mutta hei haloo! Joku järki tuohonkin! Ne oikeasti auttaa saman tien! Ja nimenomaan syyliin. Lääkäri vinkkasi "ohi kirjanpidon" kun mikään länsimaisen lääketieteen hyväksymä ei auttanut. Vähän sama kun lääkärit määrää mielummin jotain toimimattomia sup-hoitoja aurinkoihottumaan kun betakaroteeni ravintolisänä auttaisi.

t. Osterivinokkaiden alkuperäinen suosittelija

Vierailija
40/47 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se silmäkulman kuumentaminen kynttilänliekillä ja sillä sen syytän ronkkiminen ja rikkominentoimii myös. Parin päivän päästä syyllä tippuu pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän