Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö muut Nordean verkkopankkiin?

Vierailija
24.01.2008 |

Mulla herjaa että tunnusluku ja käyttäjäntunnus ei täsmää, taatusti on oikein noi mun numerot.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sanoi järjestysnumeron, jos numerosarja oli edes oikealta listalta, mutta nyt pitää osua viereiseen...

Kokeile sitkeästi ja varmista, että myös käyttäjätunnuksesi on se, joka liittyy tunnuslukulistaan.

Nimim. kahdet listat kotona ja kokemusta sähläyksestä on :D

Vierailija
2/4 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi juuri noin kun en tiennyt milloin alkaa käyttämään numeroita uudesta listasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolona tunnustan, numero väärä :/ Miten voikaan olla, että kymmenen vuotta käytössä ollut numero yhtäkkiä saa uuden muodon päässä!!! Yksi numero väärin, nyt toimii! Menköön valvottujen öiden piikkiin..

ap

Vierailija
4/4 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat oikean käyttäjätunnuksen mutta kolme kertaa väärän luvun (ensin vaikka sellaisen, jonka olet jo käyttänyt, sitten sen oikean, mutta näppäilet kaksi kertaa väärin), niin tunnukset menevät vuorokaudeksi lukkoon. Ja se typerä verkkopankki ei sano että ne ovat lukossa, ilmoittaa aina vain että käyttäjätunnus ja tunnusluku eivät täsmää! Ihmettelin tätä kerran, mutta sitten tajusin että lukossa on. Ärsyttävää!