Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna en vain jaksanut lähettää joulukortteja.

Vierailija
16.12.2024 |

Minulla on raskas syksy takana henkilökohtaisessa elämässäni ja rahat hyvin tiukilla. En saanut kortteja tänään postiin ja huomenna postimerkit maksavat jo 2,50 euroa kappale. Minusta se on todella kallista. Ensimmäistä kertaa jäi joulukortit lähettämättä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ilahduttaa läheisiä muulla tavoin. Hyvissä ajoin lähetetty tekstiviesti tai puhelinsoitto ilahduttava varmasti.

Vierailija
2/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksoin, mutta yhtään korttia en ole saanut itse. Taitaapa jäädä ensivuonna kortit lähettämättä, surullista, että vaikka itse vaivautuu niin omalle kohdalle ei vaan saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt 30 vuoteen. En edes tajua niiden merkitystä. Hyvää joulua toivoo tapio perheineen."  Mitä helvattaa mä sillä kortilla teen muuta kuin pistän roskiin? 

Vierailija
4/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lähettänyt 30 vuoteen. En edes tajua niiden merkitystä. Hyvää joulua toivoo tapio perheineen."  Mitä helvattaa mä sillä kortilla teen muuta kuin pistän roskiin? 

Ihan oikeen ettei sinunlainen kortteja enää saakkaan. Harmi kun sitten joutuu kärsimään myös me, jotka mielellään kortin vastaa ottaisimme. 

Vierailija
5/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeen ettei sinunlainen kortteja enää saakkaan. Harmi kun sitten joutuu kärsimään myös me, jotka mielellään kortin vastaa ottaisimme. 

No mä olen ihan samaa mieltä tuosta kortti-shown turhuudesta, en ole lähettänyt kortteja yli 20vuoteen ja olen kaikille sanonut että en lähetä enkä myöskään itse kaipaa kortteja - tästä huolimatta saan joka vuosi useita kortteja, jotka sitten menevät suoraan roskiin, säilyttääkö joku siis kaikki saamansa joulukortit ?

Vierailija
6/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olen unohtanut koko jutun :(

Vierailija
7/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähettänyt joulukortteja.

Vierailija
8/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin miehelle, että tänä vuonna jätetään kortit lähettämättä. Hän oli asiasta eri mieltä, joten kehotin häntä hoitamaan asian parhaaksi katsomallaan tavalla. Askarteli 20 korttia 12v. tyttären kanssa, osti joulumerkit ja vei viimeisenä lähetyspäivänä ruokkiksella kortit postiin.

Ja minä ihmettelen, miksi olen aina kaikki nämä vuodet tehnyt hiukan vastentahtoisesti sen kaiken yksin? Miksi olen ajatellut, että on juuri minun tehtäväni tässä perheessä hoitaa joulukortit? 

Vierailija
9/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy kivoja tervehdyksiä, eikä maksa mitään.

Vierailija
10/10 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy kivoja tervehdyksiä, eikä maksa mitään.

Yhtä tyhjän kans. Koen v*ttuiluna jos sellainen tervehdys tipahtaa johonkin whatsappiin. Mieluummin ei mitään.