Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help!! Erittäin kova isku leukaan, nyt korvat kipeät ja suu ei aukea ääriasentoon

Vierailija
17.01.2008 |

onko jotain murtunut pitääkö lähteä päivystykseen?Puhuminen onnistuu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan käydä jossain...

Vierailija
2/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että netissä kysyt sattuuko sua niin paljon että apua kannattaisi lähteä hakemaan.

Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulotaako murtumalta en viittis lasta lähtä raahaamaan turhan takia päivystyksene kun nukkuu jo!!

Vierailija
4/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma mikä viesti taas... Ei tiedä puhutko koirasta vai kissasta ap!

Vierailija
5/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kainaloon ja menoksi, jos et hoitoon saa!

(Ja ainakin minä ymmärsin sen niin että ap tässä on saanut turpiin eikä lapsi.)

Vierailija
6/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyse MINUSTA kompastuin keittössä mattoon ja löin leukani hellaan!!

Vierailija
7/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärähti kauheasti tuossa leukaluiden päässä korvan alla

Vierailija
8/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli rytännyt maton ja yritti saada hellaa päälle, juoksin hätiin ja kompastuin

Vierailija
9/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten raski herättääkkään kun on niin pieni jal ähteä päivystykseen jos onkin ihan turhaa

Vierailija
10/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on murtunut niin ei kai sillä ole väliä jos menen aamulla siis kestän tän kivun kanssa? tai jos tää helpottais yöllä.

siksi kysyin jos joku lääkäri ois kuulolla ja osais sanoo

Vierailija
11/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivun kanssa tulet toimeen. Huomenna ehdit hyvin käydä näyttämässä, jos siltä tuntuu. Todennäköisesti kyse on vain kudosten ja lihasten turvotuksesta leukanivelien alueella. Otat nyt buranaa tms. ja menet nukkumaan. Huomenna käyt näyttämässä, jos tilanne huomattavasti pahenee.

t:sh

Vierailija
12/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heti epäiltiin että joku olisi lyönyt niin siitä tuli mieleeni että mulle käy usein tollasia juttuja. Siis olen todella kömpelö ja motoriikka huonoa, kolhin itseäni vähän väliä jonnekin ja olen sitten mustelmilla ja ruhjeilla, vieläpä näyttävillä sellaisilla. Miehen kanssa kerran " naureskeltiin" että jos haluaisin saada hänet joskus pahaan nalkkiin niin kukaan ei uskoisi miestä jos alkaisin väittää hänen lyövän minua, jotkut saattavat niin jo kuvitellakin kun aina olen mustelmilla. Ja mies ei koskaan ole mitään siihen suuntaankaan viittaavaa tehnyt

Vierailija
13/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu määrittelee, kannattaako lähteä päivystykseen. Ja vaikka se olisi murtunut (mutta tuskin siis on), niin ei sitä yöllä ruvettaisi korjaamaan. Pääsisit kipulääkkeiden kanssa kotiin odottelemaan leikkausta.

Voin myös kertoa omasta kokemksesta, että eräs nainen löi minua täysillä toiseen leukaniveleen ja meni melkein pari viikkoa ennenkuin suu aukesi kunnolla. Ja särkylääkettäkin kului. Eikä ollut siis murtumaa. Ja sanottakoon vielä, että tuo lyönti tuli maksamaan sille tuntemattomalle eukolle 500 euroa korvauksia kivusta ja särystä + 400 e sakkoja =)