Lue keskustelun säännöt.
Naapurikyttääjien top 10
23.01.2008 |
Olen nähnyt kun naapurit pesee pyykkiä jollain halpamerkillä, joka haisee pahalle ja ripustaa pyykkiä ilman pyykkipoikia.
Naapurissa myös kerran äiti karjui lapselleen, ja kuulin sen. Kerran lapsi itki yli 15 minuuttia. Mitäköhän sekin äiti teki kun ei loppunut aikasemmin.
Tarhassa mä kerran näin kun yhden tytön pipo ei sopinut sen haalareiden väriin ja sen veljellä oli vanhat villasukat.
Muita?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hän oli ennen muinoin ollut jossain talossa talonmiehenä ja leikki sitä meidänkin talossa.
aina kun joku vei roskat, hän meni roskiksille ja tarkisti mitä sinne oli laitettu, jos oli lajiteltu huonosti, hän sanoi sille ihmiselle jonka oli nähnyt vievän ko. roskapussin.
jos bio-jätteet eivät olleet pakattu sanoalehteen, siitäkin tuli kommenttia.
pää punaisena huusi kaikille talon asukkaille.
ko. miehen ikkunan edestä kulki polku, ja siitä kulkevat ihmiset saivat kuulla kyllä kunniansa, soitti poliisillekin asiasta.
kerran eräs nuori mies kulki polkua pitkin ja tämä vanha mies otti katuharjan ja alkoi lyömään häntä sillä, satuin näkemään kun oli njuuri tulossa kotiin.
kerrostalon nurmikolla ei esim saanut enää kävellä kun tämä mies muutti taloon, siis nurmikolla kävellä. mies olikin sitten mielenterveyspotilas, ja aina lääkkeiden avikutuksen alaisena todella mukava.
kerran tuli melkein mun päälle kun olin unohtanut pyykit kuivaushuoneeseen pariksi päiväksi, sanoi että jos ne ei sieltä lähde niin löydät ne seuraavan kerran roskiksesta.
pari kertaa otin miehen kanssa yhteen oikein kunnolla, sanoin että sä et ole tämän talon talonmies ja jos vielä uhkailet niin ilmoitan isännöitsijälle.