Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurikyttääjien top 10

Vierailija
23.01.2008 |

Olen nähnyt kun naapurit pesee pyykkiä jollain halpamerkillä, joka haisee pahalle ja ripustaa pyykkiä ilman pyykkipoikia.

Naapurissa myös kerran äiti karjui lapselleen, ja kuulin sen. Kerran lapsi itki yli 15 minuuttia. Mitäköhän sekin äiti teki kun ei loppunut aikasemmin.

Tarhassa mä kerran näin kun yhden tytön pipo ei sopinut sen haalareiden väriin ja sen veljellä oli vanhat villasukat.

Muita?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisit jos se ei huomatuslapustani välitä ja poista valoja ikkunasta.

Vierailija
22/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sillä on monet samanlaiset verkkarit. Auttakaa superkyttääjät, miten saan tämän asian selvitettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli laittaa luukusta lappu, että " opettele pissaamaan istualtaan" .

Vierailija
24/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks laittaa ääntä ollenkaan jos kerta on kuuro??

Vierailija
25/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa niissä on, kun piileskelevät talossaan.

Vierailija
26/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpihan puolella on pimeitä kyttääjä-naapureita, enkä viitsi niiden naamaa katella..

Vierailija
27/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin keittiön ikkunasta sisään. Aina kun vilkaisen sinne niin nuori hyvin runsaasti ylipainoinen nainen on jääkaapilla. Olen myös nähnyt miten hän esittelee haarojen välistä revenneitä trikoitaan miehelleen. Tämän naisen jääkaappi on aina pullollaan ruokaa. Häntä ei tunnu hinnankorotukset haittaavan.

Vierailija
28/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen siitä koska, postinjakaja oli kerran ollut huolimaton ja tiputti naapurin postia meidän laatikkoon. Naapuri oli saanut KAKSI, kirjettä perimistoimisto-Contaktilta.

Ette ikinä arvaa mikä nautinto oli ojentaa itse henkilökohtaisesti kirjeet naapurille?

Vierailija
29/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät koskaan saa veiraitakaan eivätkä koskaan mene ulos.

Hoitavat vain poikiaan.

Pari kertaa vuodessa joku sukulainen tulee kylään. Ei sen enempää.

Mut se isä usein leikkii koripalloa jne heidän kanssa pihalla.

Yksi on erityiskoulussa, toinen poika tarkkis luokalla. yksi normaali.

Unikkoverhoja heillä ei ole ja vaimo on kotirouvana.

Vierailija
30/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinutiinulla on päikkytiaika ulkona...savunhajuista ilmaa joutuu ex-masuasukkimme hengittämään !

Vierailija
31/41 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa noin kilometri välissä, mitähän nekin noita valoja polttaa ei ne kumminkaan siellä ulkona ole.

Vierailija
32/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävi vähänväliä tupakalla. Nyt ei oo sitä näkynyt partsilla muutamaan kuukauteen. Pihalla sentään oon sen nähnyt, niin tiedän että ei sentään kuollut ole.

Vierailija
33/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakauppaostokset supistuneet puoleentoista muovikassilliseen ja eurohopperiinkin on pitänyt tyytyä.

Vierailija
34/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu natinaa eikä jytkettä, vaikka kuinka iltasella kuulostelen. Siitä on jo kyllä vuosi kun viimeksi kuului, olen ihan varma.

Me ollaan kyllä miehen kanssa muistutettu heitä asiasta joka lauantai klo 22.37, jolloin meillä on tapana hoitaa tämä rutiini pois alta. Työnnetään sänky kiinni seinään niin, että irrallinen pääty saa vapaasti hakata seinään. Mutta ei ole vielä auttanut. En tiedä mikä tässä auttaisi. Tällä menolla meillä on pian seinänaapurina yh-äiti tai sinkkumies, riippuen miten ne omaisuutensa jakaa.

Vierailija
35/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo eväänsä heilauttanu sen jälkeen, kun on meidän naapuriin muuttanut. Musta on oikeesti tosi tylsää tehdä aina lumityöt yksin ja sit olis oikeesti kiva joskus rupatella naapureitten kaa, kun hakee esim. postia.

hmm... Keneltähän vois pyytää et siirtäisivät ton hautausmaan jonnekin toisaalle? Maankäyttövirasto tms?

Vierailija
36/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka yhden lapsen äiti päästi portista ulos kaksi toisen äidin lasta, vaikkei heidän äitinsä ollut paikalla. Jätti myös portin auki. Sanoi hoitajia vitun lehmiksi (hoitajat eivät sitä kuulleet), kun huomauttivat hänelle ettei koiraa saa sitoa kiinni tarhan aitaan, vaan kauemmaksi puuhun.

Ikkunasta olen nähnyt, kuinka naapuri rapun äidit ulkoiluttavat lasten leikki paikalla (jossa myös grilli) koiria ja lapsiaan yhtä aikaa. Koirat vielä irti ja aika villejä tapauksia. Harjaavat koiriaan grillin viereisellä penkillä ja päästävät karvat leijailemaan ilman mukana, jolloin osa päätyy grilliinkin.

Kotiin tullessani löysin naapurin vieraan nukkumassa hissistä. Oli kännissä kuin käki keskellä päivää.

Vierailija
37/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että jonkun miehen seura on sille tärkeämpää kuin oma lapsi. Tollasia munahaukkoja ne kaikki yh:t on.

Vierailija
38/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahvipiparkakkutalo, jossa on tonttu ja joulupukki vieläkin pihalla ja värilliset vilkuttavat jouluvalot. Julkisivulautakuntaa harkitsen kovasti. Ja niillä on uusi auto, vaikka se mies on talkkari. Tiedä häntä mitä hämärähommia ne puuhaa oman työn lisäksi. Myy vaikka huumeita?

Vierailija
39/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kuultiin kun se tuli kotiin, kun se lauloi rapussa. Iloinen tuntui olevan.

Vierailija
40/41 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele että osaa ottaa päähän! Meillä on autot vierekkäin katoksen alla, ja nyt mun vuoden 2003 Toyota Avensis, näyttää niiiiin köyhältä, naapurin uuden Audin vieressä.

Ennen oli naapurilla Ford. Onkohan se voittanut lotossa tai sit on saanut perinnön? ei sillä muuten voi olla tollasen varaa? ei edes osamaksuihin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi